velden in profiel wijzigen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
stella

velden in profiel wijzigen

Bericht door stella » 14 nov 2009, 16:08

Hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen : :-)

Ik heb 3.05, NL taal en nu als je je ingelogd bent kun je bij profiel zien wat bijvoorbeeld je AIM is, je beroep e.d.

Nu zou ik graag de tekst beroep willen veranderen naar iest anders, namelijk "mijn golfset".
Kunnen jullie mij vertellen hoe en waar ik dat moet doen?

Alvast bedankt !

stella

Re: velden in profiel wijzigen

Bericht door stella » 14 nov 2009, 16:43

Heb het al opgelost...
In taalbestanden "beroep" aangepast door "mijn golfset". Vervolgens dit bestand gedownload (common.php uit taalbestanden) en vervolgens via FTP weer geupload naar de language-nl directory.. Het werkt dus !

stella

Bericht door stella » 14 nov 2009, 16:52

Toch niet helemaal.... In prfiel staat het nu wel goed, ik heb daar ook mijn golfset vermeld, maar als ik nu bij forum kijk en het ptofiel zie van de mensen waar ook oa woonplaats en zo staat, dan komt daar de regel mijn golfset niet te staan..
Moet ik het nog ergens anders aanpassen dan zodat zichtbaar wordt bij de gene die gereageerd heeft ?

stella

Bericht door stella » 14 nov 2009, 16:59

Overigens is het andere veld in profiel (mijn interesses niet gewijzigd). Hier heb ik ook tekst ingevuld, maar deze wordt bij berichten ook niet weerggegeven. Er moet dus blijkbaar ergens een instelling worden veranderd..
Maar waar?
Hulp graag !

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 22 nov 2009, 20:47

Stella, hoewel ik snap dit een vervelend probleem vind en ons graag op de hoogte wil houden van eventuele ontwikkelingen is het niet de bedoeling om meerdere berichten achter elkaar te plaatsen binnen 24 uur, maar gewoon je bericht aan te passen, bedankt. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie