Belangrijke onderwerp-iconen vraag!!

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Fallcon

Belangrijke onderwerp-iconen vraag!!

Bericht door Fallcon » 08 jan 2010, 19:19

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb een aantal onderwerp-iconen ingesteld voor te gebruiken op het forum.
Nu heb ik echter een belangrijke vraag hierover.

Nu als ik een onderwerp-icoon instel bij een bericht dan zie ik op het forum eerst het icoontje van nieuw bericht en erachter het ingestelde onderwerp-icoon.

Nu wil ik echter zoals ik op andere forums soms zie het onderwerp-icoontje door het nieuw bericht icoontje
Kijk de afbeeldingen voor meer duidelijkheid

Mijn situatie.
Zie Afbeelding

Situatie die ik graag had.
Zie Afbeelding

Bij beide gevallen bewegen de incoontjes heen en weer, dus bij het voorbeeld wat het moet zijn heb je de standaard afbeelding als er een nieuw bericht is en het onderwerp-icoon erdoor heen beweegt.

Zou iemand mij hiermee willen helpen dit voor elkaar te krijgen, dat vind ik namelijk mooier dan nog eens een extra icoontje voor het bericht..

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is en iemand mij dus kan helpen hier mee dat goed int e stellen..

Alvast en enorm bedankt!!

Fallcon

Re: Belangrijke onderwerp-iconen vraag!!

Bericht door Fallcon » 09 jan 2010, 22:50

Iemand misschien een oplossing???

Jeroen

Bericht door Jeroen » 09 jan 2010, 23:29

Standaard is dat niet mogelijk, maar weet je zeker dat dat ook echt een onderwerp-icoon is en niet gewoon het topi-icoon? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dat forum dat pijltje toevallig gewoon als topic-icon heeft en niet per se als onderwerp icoon.
Jeroen

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 10 jan 2010, 00:33

TTInternetHelp schreef:Iemand misschien een oplossing???
Die tweede (zoals je het wilt hebben) is waarschijnlijk een prosilver stijl, daarin is dat standaard zo. Dus als je het graag zo wilt is de enige oplossing denk ik een prosilver-gebaseerde stijl gaan gebruiken.

Fallcon

Bericht door Fallcon » 10 jan 2010, 01:02

hmmm.... dat is geen optie want heb geen zin mijn hele forum weer om te gooien. Maar als het een instelling is van de prosilver templates dan is dat zeker toch ook in te stellen voor de andere is maar een instelling of zie ik dit nu verkeerd :roll:

Fallcon

Bericht door Fallcon » 10 jan 2010, 01:03

Pietje schreef:Standaard is dat niet mogelijk, maar weet je zeker dat dat ook echt een onderwerp-icoon is en niet gewoon het topi-icoon? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dat forum dat pijltje toevallig gewoon als topic-icon heeft en niet per se als onderwerp icoon.

Ja is echt een onderwerp Icoon, heb namelijk contacten met het forum waar ik het voorbeeld van af had. Deze heeft precies uitgelegd hoe en wat maar bij mij zie je het dan zoals het voorbeeld

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 10 jan 2010, 10:32

TTInternetHelp schreef:of zie ik dit nu verkeerd :roll:
Ja dat zie je verkeerd. Het zit ergens in de code.

Fallcon

Bericht door Fallcon » 11 jan 2010, 14:25

marian0810 schreef: Ja dat zie je verkeerd. Het zit ergens in de code.
Dus zie ik het niet verkeerd :lol: het is dus een instelling (een code die je moet aanpassen) om dit zoals ik wil te weergeven (codes kun je aanpassen)

Maar kan me dus iemand vertellen welke code je moet aanpassen om het goede resultaat te krijgen?????

Fallcon

Bericht door Fallcon » 22 jan 2010, 22:01

Iemand misschien eindelijk met een oplossing zit al dagen te wachten :roll: :roll:

Plaats reactie