Ik heb het volgende probleem, ik heb mijn permissies ingesteld op dat niemand het forum kan zien voordat deze is geregistreerd op het forum. Als men op het forum komt zonder ingelogd te zijn dan staat er standaard de tekst "geen forums beschikbaar".
Dit heb ik aangepast naar een tekst die ik graag had, zodat de mensen niet denken er geen forum meer is.
Maar naar het aanpassen van het common.php bestandje waar je dit kunt aanpassen krijg ik naar het aanpassen van de tekst de volgende foutmeldingen
PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4184: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4186: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4187: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4188: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
Als ik dan weer de back-up terug zet is alles goed, maar wat kan ik doen dat het ook werkt met mijn eigen tekst???
Want zou graag mijn tekst gebruiken ivm dat mensen nu denken als ze op het forum komen hey er is helemaal geen forum en met die eigen tekst staat duidelijk waarom er geen forum zichtbaar is..
Wie o wie kan mij hiermee helpen??
Bedankt alvast...