Ik heb hier een style:
http://demo.phpbb3styles.net/CSF1
Maar ik heb begrepen dat hij "Out of date" is.
Is hier iemand die hem misschien hem "Up to date" wilt brengen?
Indien nodig wil ik hem/haar wel helpen.
Hoor graag van jullie.
Greets Mitch
ok dus phpBB-3.0.5_to_3.0.7-PL1.zipPietje schreef:Volgens de style demo is die style die je gebruikt voor phpBB 3.0.5.
Dus selecteer je op die downloadspagina op phpBB.com in het menuutje versie 3.0.5. In dat code changes pakket vindt je een .txt bestandje waarin stap voor stap beschreven staat welke wijzigingen je moet doorvoeren.
Het werkt eigenlijk in principe hetzelfde als een modificatie installeren, je moet gewoon letterlijk doen wat er staat
ok maar welk bestand moet ik dan downloaden?Pietje schreef:Je moet ook niet je forum updaten en de /install/ map e.d. uploaden, maar alleen het code changes pakket downloaden. Daarna, afhankelijk op welke van de twee standaard stijlen je stijl gebaseerd is, open je het mapje prosilver of subsilver2.
Daarin zit een .txt bestandje met de stappen die je moet volgen om te updaten. In jouw geval is je style subsilver2 bebaseerd, dus moet je die style code changes volgen
komt er nog een nieuw linkje?AirWarrior schreef:Hier heb je een link naar de code changes die voor jou style gelden 3.0.5 > 3.0.7 PL1
Downloaden, uitpakken en doen wat er in het .txt bestand staat.
**EDIT**
sry, verkeerde link en verwijderd