Hallo,
Ik heb na 2/3 jaar toch maar weer een forum geopend, ik zie dat er veel is veranderd, en ik ben ook veel vergeten. Gelukkig bestaat phpBB.nl nog.
Het probleem: als ik een template erop zet, dan kan niemand nog posten of nieuwe onderwerpen starten, ik mis dit in de afbeeldingset van de style denk ik. Maar ik heb meerdere stijlen geprobeerd en ik heb het probleem bij elke template die ik tot heden heb gebruikt. Ik heb de phpbb versie eergister van deze site gedownload dus ik heb de laatste versie denk ik. De stijlen haal ik hiervandaan: http://www.phpbbstyles.com
Als iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Nieuwe styles geen afbeeldingenset
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Nieuwe styles geen afbeeldingenset
Stijl ook geschikt voor de laatste versie van phpBB3?
Imageset kan heel goed dat die ontbreekt, kopieer de map imageset/en noem die "nl" en uploaden naast de EN map.
Dan doet hij het in ieder geval, de knoppen zullen wel engels zijn.
Imageset kan heel goed dat die ontbreekt, kopieer de map imageset/en noem die "nl" en uploaden naast de EN map.
Dan doet hij het in ieder geval, de knoppen zullen wel engels zijn.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Re: Nieuwe styles geen afbeeldingenset
Het is me gelukt dankjewel Kevin