Naam en omschrijving van de site niet in het logo

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Anny
Contacteer:

Naam en omschrijving van de site niet in het logo

Bericht door Anny » 02 jul 2011, 18:40

www.ildivoforum.com

Hallo,

Tot nu toe gebruik ik de style coffeetime. Nu ben ik bezig met de voorbereidingen te treffen om over te gaan naar een nieuwe stijl. Nexus in mijn geval.
In mijn huidige style (Coffeetime) vervang ik het logo (site_logo.jpg) regelmatig voor een nieuwe die ik eenvoudig hernoem naar dit bestand.
Mijn tekst zoals naam van mijn forum en ook de omschrijving ervan komen voor dit logo te staan. Geen probleem.
Maar bij de nieuwe stijl Nexus zie ik die tekst niet. Is dit een instelling of moet ik iets anders veranderen.
Alvast bedankt

David
Contacteer:

Re: Naam en omschrijving van de site niet in het logo

Bericht door David » 02 jul 2011, 19:30

Waar heb jij de stijl Nexus gedownload? Op phpbb.com stijl database staat Dat deze stijl niet voldoet aan de richtlijnen van phpbb.com, verder is deze stijl gemaakt voor 3.0.5 lijkt me niet raadzaam deze op 3.0.8 te installeren.

Om te antwoorden op je vraag, ik denk dat forumtitel en omschrijving niet in je overall_header.html staan.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 02 jul 2011, 19:38

David schreef:Waar heb jij de stijl Nexus gedownload? Op phpbb.com stijl database staat Dat deze stijl niet voldoet aan de richtlijnen van phpbb.com, verder is deze stijl gemaakt voor 3.0.5 lijkt me niet raadzaam deze op 3.0.8 te installeren.

Om te antwoorden op je vraag, ik denk dat forumtitel en omschrijving niet in je overall_header.html staan.
Hij voldoet niet aan de licentie richtlijnen, dat is iets heel anders ;).

Anny
Contacteer:

Bericht door Anny » 02 jul 2011, 19:41

Ja daar heb ik hem gedownload. Alleen ben ik van voorbeeld naar voorbeeld gegaan en had dus vanuit het voorbeeld gedownload. Ik zie dus nu pas de waarschuwing. Ik denk dat ik om problemen te voorkomen in de toekomst maar op zoek ga naar een andere style. Daarbij zal ik jouw raad opvolgen en kiezen voor een 3.0.8 versie.
Heel hartelijk bedankt voor je info.

David
Contacteer:

Bericht door David » 02 jul 2011, 20:11

paul schreef:Hij voldoet niet aan de licentie richtlijnen, dat is iets heel anders ;).
Stom, was dat woord vergeten :oops:

Anny... je kunt de stijl eventueel wel Updaten zodat deze samengaat met je forum versie. Maar je mist nu 3 versies en dat is erg veel werk om dat bij te werken. Dus je bent sneller klaar als je een versie kiest die pas bij je forum versie.

Tip: http://www.phpbb3styles.net/ al gezien?

Succes
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Anny
Contacteer:

Bericht door Anny » 02 jul 2011, 21:25

Dank je wel David. Ik heb al enkele andere styles gedownload en daar ga ik nu mee aan de slag. Updaten gaat me inderdaad te veel tijd inzitten.
Ik heb nu 3.0.8 versies genomen. Wat de tekst voor de banner betreft zal ik overall_header.html aanpassen. Bedankt voor de tip ;)

Plaats reactie