Cod Faction template niet goed?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
kevin1987

Cod Faction template niet goed?

Bericht door kevin1987 » 10 jul 2011, 20:11

Hallo mensen,

Als ik de standaard style gebruik van het forum, dan werkt alles netjes zoals ik gewend ben... Maar zodra ik de style/layout van "Cod Faction" gebruik wordt het al wat minder.

De layout "Cod Faction" ziet er verder goed uit alleen het volgende probleem is er:
Als ik een forum open heb gesteld, dan kunnen er geen berichten worden geplaatst. Niet door gebruikers en ook niet door mij als beheerder.... Nergens zie je een knopje om een bericht te plaatsen (Wat wel het geval is met de standaard style/layout)....

En ja, de persmissies staan goed

Hoe kan dit?

David
Contacteer:

Re: Cod Faction template niet goed?

Bericht door David » 10 jul 2011, 21:01

Zou je om te beginnen de support template willen invullen, deze staat er niet voor niets.

Dit geeft ons de mogelijkheid de situatie te bekijken, en kunnen we je sneller en gerichter van dienst zijn.

Support template:

Code: Selecteer alles

[list][b]Adres van je forum:[/b] http://
[b]Event. modificaties op je forum:[/b]
[b]Wanneer ontstond het probleem?[/b]
[b]phpBB versie:[/b]

[b]Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?[/b]
[b]Wat is het probleem?[/b][/list]
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

kevin1987

Bericht door kevin1987 » 10 jul 2011, 21:14

De vraag die ik stel is naar mijn mening duidelijk genoeg.
Maar vooruit:

http://www.cod-faction.com/forum
Het probleem ontstond: Direct aan het begin...
phpbb versie: 3.0.8

Ik heb zelf niets veranderd aan het forum, alleen de layout veranderd naar: CodFaction
Wat is het probleem is dat lees je hier nogmaals onder;

Als ik de standaard style gebruik van het forum, dan werkt alles netjes zoals ik gewend ben... Maar zodra ik de style/layout van "Cod Faction" gebruik wordt het al wat minder.

De layout "Cod Faction" ziet er verder goed uit alleen het volgende probleem is er:
Als ik een forum open heb gesteld, dan kunnen er geen berichten worden geplaatst. Niet door gebruikers en ook niet door mij als beheerder.... Nergens zie je een knopje om een bericht te plaatsen (Wat wel het geval is met de standaard style/layout)....

En ja, de persmissies staan goed

Hoe kan dit?

PS: GAMING Algemeen, bij deze categorie moet men zelf een topic/bericht kunnen plaatsen. (dat kan nu dus niet....)

David
Contacteer:

Bericht door David » 10 jul 2011, 21:27

Vermoedelijk ontbreekt je Nederlandse afbeelding set, je kunt dit wijzigen door het volgende te doen.

Ga naar: /styles/jouwstijl/imageset/ daar staat al een map en je kunt deze hernoemen naar nl. Of je maakt een nieuwe nl map aan en kopieert de inhoud van je en map daarnaar toe. Vergeet daarna niet via je Beheerderspaneel TAB:stijlen de imageset map van je stijl te vernieuwen.

Ik denk dat je probleem daarmee opgelost is
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

kevin1987

Bericht door kevin1987 » 10 jul 2011, 21:30

Hallo,

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar dat is/was inderdaad het probleem!
Vriendelijk bedankt voor de support :)

Is het trouwens ook mogelik om de Engelse tabs in het NLD te krijgen (new/nieuw etc..)

Thump up.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 10 jul 2011, 22:43

Op je forum was te zien dat je afbeeldingenset mistte. Dit is precies de reden waarom David je naar de support template vroeg. Het lijkt soms irrelevant maar is altijd handig voor ons. :)

De tactiek die David je voorstelde zorgt er inderdaad voor dat je de Engelse knoppen op je stijl verder Nederlandse forum krijgt. Als je Nederlandse knoppen wilt zou je deze of zelf moeten maken of je kan kiezen uit knoppen die al bestaan maar dan wellicht niet bij je stijl passen. Je kunt verschillende Nederlandse afbeeldingensets downloaden hier. Het werkt dan precies hetzelfde als David voorstelde. Je moet de huidige map vervangen door de "nl" map die je download. Vergeet trouwens niet om de regel name = *stijlnaam* in het bestand imageset.cfg te veranderen in de naam van je eigen stijl.

Succes! :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 11 jul 2011, 06:23

Verplaatst van 3.0 support. :)

Plaats reactie