Hallo,
ik ben hartstikke nieuw mey phpBB forums maar ik heb er inmiddels 1 online staan. Ik heb hem vanmiddag nog geupdated naar 3.0.10 NL maar ik krijg met geen mogelijkheid een andere style geinstalleerd. Ik vond op dit forum een mooie uitleg hierover, ik upload dus de map nadat ie uitgepakt is naar de maop stylen. Maar dan in het beheerpannel bij stijlen staan geen nieuwe/andere bij "Niet geïnstalleerde stijlen" dus kom ik niet verder helaas. Enkele weken geleden had ik de stylen "Charcoal, Reckless_red en Aquarius" al gedownload maar ik was er niet zeker van of die geschikt zijn voor de laatste nieuwe versie van phpBB en weet ook niet waar ik dat kan zien dus heb ik nog "art-black en art_deluxe" gedownload en geupload naar ftp maar er verschijnt niets bij "Niet geïnstalleerde stijlen" Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen.
Met vriendelijke groet, Herman.
Stylen installeren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Stylen installeren
Als ik me niet vergis kun je op phpbb.com en phpbb3styles.net zien voor welke versie een stijl geschrikt is. Wat betreft het niet zien van je stijlen is waarschijnlijk het uploaden van de verkeerde map, in de map die je hebt geüpload zit nog een map en dat is pas je stijl. Je download dus een stijl je pakt deze uit, je opent dan die map, en daar is je stijl dan als het goed is.
Leg ik dat een beetje goed uit?
Leg ik dat een beetje goed uit?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Stylen installeren
Hoi David,
ja...dat heb je super goed uitgelegd. Ik had dus inderdaad niet eerst de map geopend en dan pas geupload maar ik had direct geupload. Ik het het nu volgens jouw uitleg gedaan en het werkt!! Klasse David, heel erg bedankt.
ja...dat heb je super goed uitgelegd. Ik had dus inderdaad niet eerst de map geopend en dan pas geupload maar ik had direct geupload. Ik het het nu volgens jouw uitleg gedaan en het werkt!! Klasse David, heel erg bedankt.