Hallo ik ben bezig met een forum op te zetten voor mensen met gedragsproblemen.
nu is mijn volgende vraag:
Ik wil phpbb integreren in een joomla site. nu wil ik een template hebben die niet de header en de bovenste knoppenbalk heeft.
hoop op een snelle reactie
gr maikel
stijl zonder header
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: stijl zonder header
Waarom kies je niet de stijl die je wilt, en haal je de header en de knoppen weg?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
omdat ik niet zo thuis ben in scripten
en niet weet hoe ik het weg moet halen
gr
en niet weet hoe ik het weg moet halen
gr
Kies maar een stijl uit, wat eruit moet is zo uitgezocht voor je.
Bedenk dan goed wel deel je precies weg wil hebben en waar je met de eventuele links naar toe wil, denk aan "ongelezen berichten" en de link naar de PB box.
Bedenk dan goed wel deel je precies weg wil hebben en waar je met de eventuele links naar toe wil, denk aan "ongelezen berichten" en de link naar de PB box.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
-
hallo ik zou graag deze template willen http://www.awesomestyles.com/phpbb3-styles/view/getaway
heb alleen het volgende k kan geen nieuwe berichten plaatsen weet u hoe dat kan
m.v.g.
maikel
heb alleen het volgende k kan geen nieuwe berichten plaatsen weet u hoe dat kan
m.v.g.
maikel
Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Of de permissies staan niet goed, maar als het bij prosilver wel werkt mis je waarschijnlijk de nederlandse imageset (knoppen).
Ga met de ftp naar de map getaway/imageset en download de map "en" hernoem hem naar "nl" en upload hem naar de map waar ook de en map staat. Nu zou het wel moeten werken.
Wat me verder even snel opvalt is dat die stijl voor phpBb 3.0.8 is en dus eerst bijgewerkt moet worden naar 3.0.10 om volledig te kunnen functioneren.
Of de permissies staan niet goed, maar als het bij prosilver wel werkt mis je waarschijnlijk de nederlandse imageset (knoppen).
Ga met de ftp naar de map getaway/imageset en download de map "en" hernoem hem naar "nl" en upload hem naar de map waar ook de en map staat. Nu zou het wel moeten werken.
Wat me verder even snel opvalt is dat die stijl voor phpBb 3.0.8 is en dus eerst bijgewerkt moet worden naar 3.0.10 om volledig te kunnen functioneren.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op