Welke stijl versie / stijl updaten

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Welke stijl versie / stijl updaten

Bericht door David » 19 jan 2012, 12:45

Beste phpBBers,

Hoe kan ik op een simpele manier controleren voor welke phpBB versie mijn stijl is? Ik weer in ieder geval zeker dat bij de update van 3.0.8 naar 3.0.9 en vervolgens naar 3.0.10 niet is gebeurt. Maar daarvoor weet ik het eerlijk gezegd niet. Ik heb pas order geschept in mijn modificaties en nu is mijn stijl aan de beurt.

Ik heb zojuist de stijl changes van 3.0.8 naar 3.0.9 al gedaan, naar 3.0.10 zou ik nog moeten. Moet dan in 1x gebeuren voor je alles upload of kan ik eerst uploaden en dan mijn stijl naar 3.0.10 brengen?

Het belangrijkste is eerst, is achterhalen voor welke versie m'n stijl is :mrgreen:

Alvast bedankt.

Groetjes,
David
Wijziging: Logische natuurlijk
Als ik nu gewoon de style change controleer kom ik er ook achter :mrgreen: Ik heb gekeken naar [Template files changed in 3.0.8 from 3.0.7 (PL1)] Die wijzigingen zijn gedaan dus dat zou betekenen dat mijn stijl voor 3.0.8 is.

Dan blijft de vraag over moet ik in 1x naar 3.0.10 of kan ik eerst 3.0.9 uploaden ?
Wijziging: wijziging 15:21
Aangezien ik het vandaag in me bol heb gekregen kon ik niet langer wachten, de update 3.0.8 naar 3.0.9 staat online :)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gebruikersavatar
FreakyBlue
Berichten: 1607
Lid geworden op: 29 okt 2007, 22:15
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Re: Welke stijl versie / stijl updaten

Bericht door FreakyBlue » 19 jan 2012, 15:23

In principe staat het updaten van je stijl los van de update van de phpBB core files.

Let wel, de stijl bijwerken betekent dat je de stijl wel stapsgewijs moet bijwerken! Je kan dus geen stappen overslaan. Je gaat van 3.0.8 naar 3.0.9 naar 3.0.10 (volgens de codechanges op phpBB.com).
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Welke stijl versie / stijl updaten

Bericht door David » 19 jan 2012, 15:31

Beste FreakyBlue,

Ik had toevallig net me bericht aangepast, ik begrijp ook dat ik geen stappen kan overslaan. Maar was meer benieuwd of ik de update naar 3.0.9 en 3.0.10 van mijn stijl misschien in 1x zou moeten doen. Zoals je kan lezen in me wijziging heb ik nu de stijl update naar 3.0.9 online gezet dan kan ik die eerst even testen. Daarna kan ik mijn stijl updaten naar 3.0.10 en dan kan ik het vanaf dat punt eens goed bijhouden :)

Maar bedankt voor je antwoord:)

Groetjes David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie