Dragonia problemen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Dragonia problemen
Ik heb net een PHP forum opgezet welke inmiddels draait.
Helaas is het op geen enkele wijze mogelijk om een bericht te wijzigen (bij een andere style wel)
Ook een quote geven kan niet (bij een andere syle wel)
Berichtenteller in de onderwerpen werkt niet (bij een andere style wel)
Kan iemand me de juiste tip geven om dit in orde te brengen anders zal ik helaas naar een andere style op zoek moeten gaan
Al vast bedankt,
Johan
Helaas is het op geen enkele wijze mogelijk om een bericht te wijzigen (bij een andere style wel)
Ook een quote geven kan niet (bij een andere syle wel)
Berichtenteller in de onderwerpen werkt niet (bij een andere style wel)
Kan iemand me de juiste tip geven om dit in orde te brengen anders zal ik helaas naar een andere style op zoek moeten gaan
Al vast bedankt,
Johan
Re: Dragonia problemen
Misschien heb je iets aan volgend wiki artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar Gezien het een andere stijl is zou het zo kunnen zijn dat de Nederlandse Afbeeldingsset ontbreekt.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bedankt voor deze supersnelle reaktie.
Inderdaad zit er geen Nederlandse imageset bij Dragonia.
Ik neem aan als ik b.v. de imageset van Darkness neem (dragonia zit ook niet bij de door jou gegeven link) het wel zichtbaar zou moeten zijn.
Later kan ik dan mogelijk zelf nieuwe "knoppen" maken.
Inderdaad zit er geen Nederlandse imageset bij Dragonia.
Ik neem aan als ik b.v. de imageset van Darkness neem (dragonia zit ook niet bij de door jou gegeven link) het wel zichtbaar zou moeten zijn.
Later kan ik dan mogelijk zelf nieuwe "knoppen" maken.
Wat ik zou aanraden is via FTP je styles/Dragonia/imageset/en map naar je computer halen, hem daar hernoemen naar
nl
en vervolgens opnieuw uploaden. Je kan hem via FTP wel hernoemen maar dan is je Engelse Imageset weet weg en dat geeft weer problemen bij mensen die het forum in het Engels gebruiken. Daarna via je beheerderspaneel je imageset vernieuwen en dat zou je ze al moeten zien, soms is F5 ook nog even nodig om je browser te vernieuwen!Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Dit is precies wat ik gedaan heb echter veranderd er niets.David schreef:Wat ik zou aanraden is via FTP je styles/Dragonia/imageset/en map naar je computer halen, hem daar hernoemen naarnl
en vervolgens opnieuw uploaden. Je kan hem via FTP wel hernoemen maar dan is je Engelse Imageset weet weg en dat geeft weer problemen bij mensen die het forum in het Engels gebruiken. Daarna via je beheerderspaneel je imageset vernieuwen en dat zou je ze al moeten zien, soms is F5 ook nog even nodig om je browser te vernieuwen!
Veel mogelijkheden in Dragonia maken gebruik van een uitklapmenu waar het een en ander ontbreekt.
Een nieuw bericht plaatsen o.i.d. doe je door op een tekstlinkje te klikken en voor quote ontbreekt deze link
http://desmond.imageshack.us/Himg80/sca ... res=medium
Gr. Johan
Heb jij misschien ook een link naar je forum waar we even op kunnen kijken? Op je screenshot ontbreken volgens mij een aantal knoppen. Een bericht plaatsen gaat niet met een dropdown menu hoor, kijk maar eens naar de demo van jouw stijl http://demo.phpbb3styles.net/Dragonia dat zou jij ook moeten zien op die manier!
De link naar mijn forum: http://www.farmerama.nu
als inlog kun je gebruiken testacc en als wachtwoord: honktep
Gr. Johan
Edit,
Ik ben inmiddels even aan het rommelen geweest en de desbetreffende knoppen zijn "teruggevonden"
Alleen in de topics bij bijvoorbeeld voorstellen telt de berichtenteller niets deze blijft op 0 staan.
Top dat jullie zo snel reageren.
Gr. Johan
als inlog kun je gebruiken testacc en als wachtwoord: honktep
Gr. Johan
Edit,
Ik ben inmiddels even aan het rommelen geweest en de desbetreffende knoppen zijn "teruggevonden"
Alleen in de topics bij bijvoorbeeld voorstellen telt de berichtenteller niets deze blijft op 0 staan.
Top dat jullie zo snel reageren.
Gr. Johan
Waarom de berichten teller niet werkt weet ik eigenlijk niet zo 123. Bij Prosilver staat dan wel de juiste berichtenaantal ? Je kan via je beheerderspaneel de berichtentellen synchroniseren misschien is dat een optie?
Bedankt voor de tip, ga dit gelijk proberen en laat even weten hoe of wat.
Gr. Johan
Gr. Johan