Header/ hoofdlogo plaatsen wil niet lukken

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
AnitavdM

Header/ hoofdlogo plaatsen wil niet lukken

Bericht door AnitavdM » 13 jan 2013, 08:01

• Adres van je forum: http://www.honden-offtopic-forum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het gebruiken van een nieuwe stijl/ thema
    phpBB versie:3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen de stijl, welke nog niet eerder was gebruikt
    Wat is het probleem? Als ik een header wil plaatsen, dan lukt dat op geen enkele wijze
Goedemorgen allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en spiek nu al wat dagen rond. Ik ben Moderator/ mede-beheerder van bovenstaand forum en ik ben samen met de andere beheerder dit forum aan het opschonen.
Nu leek het wel een goed idee om dan ook een andere stijl te gebruiken voor dit forum. Deze stijl hadden we al, maar was eigenlijk nog nooit gebruikt.
Het probleem doet zich nu voor dat we, zoals we ook in de andere stijlen, een header/ logo bovenin het forum willen krijgen, maar dat lukt helaas niet.
Ik heb inmiddels al heel wat aanpassingen gedaan:
Nieuw logo ge-upload middels WS_FTP 12 Pro naar mapje styles/prosilver/imageset en de oude verwijderd
HTML aangepast van de overall_header (zoals in andere topics besproken) en wederom ge-upload met WS_FTP
HTML aangepast van de imageset.cfg (Ook zoals in andere topics besproken) en wederom ge-upload met WS_FTP (de link naar de nieuwe IMG en het formaat)
Daarnaast heb ik ook via het beheerderspaneel van het forum het thema vernieuwd, maar er gebeurd helemaal niets wat er zou moeten gebeuren.

Ik zie nog steeds een blauwe balk, met het logo van phpBB erin.

Wat doe ik fout, of zie ik over het hoofd?
Ik moet erbij zeggen dat ik geen HTML-held ben, maar ik hoop met jullie hulp dit voor elkaar te krijgen, zodat we het forum snel weer opgeschoond en klaar hebben voor de rest van onze forummers! ;)

Alvast bedankt!

Groetjes van Anita
Laatst gewijzigd door David op 13 jan 2013, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Stijlen

David
Contacteer:

Re: Header/ hoofdlogo plaatsen wil niet lukken

Bericht door David » 13 jan 2013, 09:36

Welkom op phpbb.nl :)

Hoe goed is je Engels? Misschien heb je iets aan de uitleg op deze pagina: https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=639205 mocht dit niet voldoende zijn dan geef je maar een seintje!

Verder zou ik willen adviseren je forum te updaten of te laten updaten. De huidige phpBB versie is 3.0.11, je loop nu ongeveer 4 versies achter!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

AnitavdM

Re: Header/ hoofdlogo plaatsen wil niet lukken

Bericht door AnitavdM » 27 jan 2013, 10:45

Hoi David,

Sorry voor mijn late reactie...
Had even hele andere dingen aan mijn hoofd! ;)

Inmiddels staat het logo er in, mbv de Engelse versie.

Heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes van Anita

Plaats reactie