blauw naar bijna wit.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 754
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

blauw naar bijna wit.

Bericht door Abraham54 » 28 aug 2013, 17:42

In Se-Sprites worden de berichten geplaatst op een lichtblauwe ondergrond, precies zo als hier.
En dat vind ik niet mooi.

Wat ik nu wens is het volgende: dat het veld waar de gebruiker wordt vermeld, dat dit zo mogelijk lichtblauw blijft, maar dat het veld waar het betreffende bericht staat, dat dit vrijwel wit is.

Kan dit verwezenlijkt worden?
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: blauw naar bijna wit.

Bericht door Ger » 29 aug 2013, 09:34

Beide delen bevinden zich in hetzelfde vlak, met dus 1 achtergrondkleur. Die kun je op zich wel aanpassen per onderdeel, maar dat wordt erg lelijk (de marge blijft dan bijvoorbeeld blauw en het zit niet meer netjes uitgelijnd e.d.).
Nu valt wat jij wilt best te doen op een mooie manier hoor, maar da's niet in 1 of 2 regels uit te leggen. Je moet dan gaan sleutelen in de template en in de stylesheet en er ook gewoon een beetje mee spelen. Ik zou er zelf ook echt ff voor moeten gaan zitten.

Plaats reactie