Dirtyboard 2.0 Header verdwenen na poging reimg te install.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Anny
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 apr 2011, 12:37
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Dirtyboard 2.0 Header verdwenen na poging reimg te install.

Bericht door Anny » 23 okt 2015, 17:05

Adres van je forum: http://www.ildivoforum.com
Event. modificaties op je forum: reimg resizer
Wanneer ontstond het probleem?enkele dagen geleden
phpBB versie:3.0.14


Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? geprobeerd om de stijl te veranderen naar deze stijl
Wat is het probleem?

In eerste instantie leek het goed te gaan en kon ik in het voorbeeld netjes alles zien staan. De header en het site logo. Toen zag ik dat de foto's op mijn forum wel erg groot waren. Bij mijn huidige stijl heb ik re img geinstalleerd en dat werkt prima. Nu dacht ik dit ook te doen voor deze stijl maar dat lukte niet. Op een gegeven moment ergens gelezen dat de map vernieuwd moest worden in het beheerderpaneel en daarna ging het mis. Ik was mijn sitelogo en header kwijt en de foto's waren nog steeds groot. Dus heb ik de stijl opnieuw gedownload maar ik krijg de header en site logo er niet meer op. Ik zelf denk dat het met die mod te maken heeft maar hoe los ik het nu weer op. Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen.

Anny
Berichten: 31
Lid geworden op: 01 apr 2011, 12:37
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

Re: Dirtyboard 2.0 Header verdwenen na poging reimg te insta

Bericht door Anny » 24 okt 2015, 15:50

Beste allemaal

Ik heb heel wat af gepuzzeld de laatste paar dagen maar het is gelukt om alles weer goed te krijgen. Dank aan iedereen die er mee bezig is geweest en aan het zoeken was.

Plaats reactie