BendeBoy schreef:De permissies..
Stel ze in, en ik bekijk ze later weer.. staat die uitgeschakeld
Check de permissies opnieuw:
Stap 1: Klik de permissions tab in het ACP. Navigeer naar Forum permissies zoals in het onderstaande screenshot. Selecteer de forums die je wil, en klik submit.
Screenshot 1
Stap 2: Je krijgt een scherm met gebruikers en groepen. Selecteer de groepen die je wil, en klik "edit permissions". Zoals in screenshot 2.
Screenshot 2
Stap 3: Je krijgt de permissies te zien van alle groepen, per forum. Klik "Advanced Permissions", en er wordt een nieuw veld opengeklapt. Klik op "Misc", en zet "Can earn points" op "yes".(zie bovenkant screenshot) Als je dat hebt gedaan, klik je bij de volgende groep op "Advanced Permissions", zet "Can earn points" op "yes", etc.
Screenshot 3
Stap 4: Als je aan de onderkant van de pagina aangekomen bent klik je op "Apply all permissions" om alle permissie veranderingen door te voeren.(onderaan Screenshot 3)
Ricky schreef:hu wat raar bij mij blijven ze aan maar werken niet rare mod werkt niet of raar
Iets duidelijker typen graag, want ik volg je niet heel erg. Deze MOD is door veel andere mensen al zonder problemen getest, dus ik betwijfel dat het probleem aan mijn kant (de MOD) ligt.