Logo voor wimweb.dotbas.net
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Logo voor wimweb.dotbas.net
Hallo,
voor mijn nieuwe site (http://wimweb.dotbashosting.nl) heb ik een nieuw logo nodig (tekst : WimWeb of wimweb.dotbas.net) een geldbeloning is niet mogelijk, credits en links, banners en dergelijke wel
contact via pb of email : wimsito@gmail.com
Bij voorbaat dank,
wim
voor mijn nieuwe site (http://wimweb.dotbashosting.nl) heb ik een nieuw logo nodig (tekst : WimWeb of wimweb.dotbas.net) een geldbeloning is niet mogelijk, credits en links, banners en dergelijke wel
contact via pb of email : wimsito@gmail.com
Bij voorbaat dank,
wim
Laatst gewijzigd door wimsito op 22 aug 2007, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Logo voor wimweb.dotbas.net
Wat moeten de afmetingen zijn? Welke kleuren moeten er gebruikt worden?
Zojuist deed de website het nog wel, maar ik merk bij meer domein bij dotBas dat die doorverwijzen naar http://www.dotbas.net
Bas is niet online, als hij online is wijs ik hem er wel even op
Bas is niet online, als hij online is wijs ik hem er wel even op

==>opgelost10th_user schreef:- Je website-link is fout (?) -
Afmetingen maakt niet uit, kleuren blauw en/of rood en/of groen en/of witSalomon schreef:Wat moeten de afmetingen zijn? Welke kleuren moeten er gebruikt worden?
Waar gaat je site over?
voorlopig alleen persoonlijke site, maar ben van plan in toekomst andere dingen bij te zetten, maar die krijgen dan een aparte naam/logo...
Goed, want alleen tekst is vrij saai...
Heb je niet nog iets anders?
Heb je niet nog iets anders?
Hoe bedoel je? iets anders?
Een plaatje... Stel, je auto gaat over auto's, dan geef je mij een leuk plaatje van een auto dat je wel op de achtergrond wil zien.
of een leuk plaatje van jouw favoriete cartoon ofzo 

Voormalig Support Teamlid
ik denk dat het voor mijn website beter uitkomt als er een transparante achtergrond gebruikt wordt
allebij bedankt, ze zijn zeer mooi en ik denk dat ik ze dan ook beide ga gebruiken
@ ElbertF : Is het mogelijk het adres te wijzigen, had namelijk per ongeluk fout opgegeven zo ja, kan dit gewijzigd worden in wimweb.dotbashosting.nl ?
@ ElbertF : Is het mogelijk het adres te wijzigen, had namelijk per ongeluk fout opgegeven zo ja, kan dit gewijzigd worden in wimweb.dotbashosting.nl ?
nogmaals bedankt ElbertF