Banner ontwerper
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Banner ontwerper
Hey,
We zoeken weer een banner,ditmaal van luigi.
Dit is het oude toopic:
viewtopic.php?f=62&t=38916 Deze banner was het alleen met wat zwart(Zie post in oud topic).
Nu zoek ik dezelfde header maar dan met in het midden luigi.
Een groene achtergrond en de tekst
Mario(&Luigi)Rules!
Liefst wel gratis!
We zoeken weer een banner,ditmaal van luigi.
Dit is het oude toopic:
viewtopic.php?f=62&t=38916 Deze banner was het alleen met wat zwart(Zie post in oud topic).
Nu zoek ik dezelfde header maar dan met in het midden luigi.
Een groene achtergrond en de tekst
Mario(&Luigi)Rules!
Liefst wel gratis!
Re: Banner ontwerper
Gramaticaal gezien word het dan; Mario & Luigi Rule!axitaxi schreef:Mario(&Luigi)Rules!

Als de zin word gelezen met de tekst tussen de haakjes dan, anders is het wel goed!

Bedankt, het wordt opgenomen op onze buglistZero Override schreef:Gramaticaal gezien word het dan; Mario & Luigi Rule!axitaxi schreef:Mario(&Luigi)Rules!
Als de zin word gelezen met de tekst tussen de haakjes dan, anders is het wel goed!

@Axi, ik vind "Luigi Rules too!" beter

Voormalig Support Teamlid
Luigi rules too!
Moetr er dus op staan
Moetr er dus op staan
Nou ik heb even gephotoshopt, en ben op het volgende uit gekomen:
Als je hem wilt gebruiken, is er 1 voorwaarde (je kan kiezen uit 2) een copyright (link duidelijk en op elke pagina naar dexora.nl) of € 2,50 euro betalen paypal, bank transfer of bellen, voor alle opties graag contact opnemen.
Als je hem wilt gebruiken, is er 1 voorwaarde (je kan kiezen uit 2) een copyright (link duidelijk en op elke pagina naar dexora.nl) of € 2,50 euro betalen paypal, bank transfer of bellen, voor alle opties graag contact opnemen.
Het is wel een mooie maar ik zou liever hebben:
De oude banner,Andere achtergrondkleur,mario word luigi,en de tekst: Luigi Rules Too!
De oude banner,Andere achtergrondkleur,mario word luigi,en de tekst: Luigi Rules Too!
Ook met de game computers, of mag het ook andere plaatjes zijn?
Liefst dezelfde plaatjes.
Het is dan wel even handig als je de plaatjes erbij post/linkt!axitaxi schreef:Liefst dezelfde plaatjes.

Ik denk dat hij van middag klaar is ik ga zo naar school.
Als iemand al een tijdje niet reageert, regel het dan via PM! Liever niet elke keer het topic kicken...axitaxi schreef:Is ie klaar?

Het is ook nog eens een keer tegen de regels!

Alexander reageert niet op een pb,dus ik hoop dat ik de toestemming heb om hier te posten.
Dus wie wilt dit voor ons doen?
Dus wie wilt dit voor ons doen?
Hartelijk bedankt!
Alleen is die lijn bij de wii paars,kan je die blauw,zoals in het origineel maken?
Alleen is die lijn bij de wii paars,kan je die blauw,zoals in het origineel maken?
Bedankt!Semi_Deus schreef:Zie vorige post
Ga hem der nu op zetten en dan toon ik het wel!