Graag wou ik weten wie voor mij kosteloos 2 mods kan installeren. Ik heb het zelf al geprobeerd maar omdat ik een andere template ervoor gebruik kan ik de regels niet vinden. En aangezien ik ook geen verstand heb van scripten weet ik ook niet waar ik naar moet zoeken.
Het moet op de volgende forum komen http://www.fantillusion.com/v1/form/index.php
Ik heb de mods als bijlage toegevoegd. En degene die het doet kan onderaan het forum een banner van zijn of haar persoonlijke site plaatsen.
Greetz
Peter
P.S.
Degene die interesse hierin heeft krijgt tijdelijke FTP gegevens doorgestuurd om de mods toe te passen.
Installeren van 2 mods
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Installeren van 2 mods
- Bijlagen
-
- upload pic.zip
- (184.49 KiB) 169 keer gedownload
-
- youtbue and google.zip
- (2.68 KiB) 170 keer gedownload
Re: Installeren van 2 mods
Dit kan je beter aan het service team vragen,cie doen het gratis voor je!
-
ik wil ze wel doen, als je nog intresse hebt, stuur dan even een berichtje 

GRATIS, hahahaha echt nietaxitaxi schreef:Dit kan je beter aan het service team vragen,cie doen het gratis voor je!