GamerZZ.nl is dus een gamesite! De bedoeling van deze site is dat mensen reviews, previews, laatste nieuws enzovoorts kunnen lezen op basis van het gamegebied! Je kan er ook zelf arcade games spelen nouja noem het maar op: vrijwel alles is aanwezig wat een gamesite standaard wel heeft! Aangezien ikzelf de laatste tijd echt heel weinig tijd heb om reclame te maken en de site te onderhouden heb ik dus dringend de volgende Crewleden nodig die mij de site en de andere gebruikers kunnen helpen om het weer goed te laten draaien. Ik zoek de volgende mensen:
Administrator: Iemand die samen met mij het administratieve werk van de site kan doen. Dit houdt in dat je actief bent om de site gezellig te houden en samen met de moderators het forum schoon en netjes te houden..eigenlijk kan je het werk van een administrator bijna wel zelf invullen.
Moderator (2x): Je bent ook actief en houdt het forum schoon door bijvoorbeeld spam te verwijderen en ongewenste topics te sluiten! Ook mag je indien dit echt nodig is een waarschuwing geven aan gebruikers die de regels overtreden. Dit hopen we natuurlijk niet te hoeven doen maar het kan altijd voorkomen

Het is prettig als je een gezellig en spontaan persoon bent die bereid is zichzelf goed in te zetten voor de site en in een team kan werken. Als je dat allemaal in je hebt is het zeker de moeite waard om even contact op te nemen

Beloning/wederdienst:
Dit werk is voorlopig nog vrijwillig! Zodra er echt behoefte is aan een beloning kan daar nog wel over gepraat worden. Nu is de beloning eigenlijk dat je in een gezellig team mag samenwerken en GamerZZ.nl ziet groeien (dat hopen we dan maar

Neem contact op via:
Email: webmaster@gamerzz.nl
of stuur een Prive Bericht naar mij!
Sitelink: http://www.gamerzz.nl
En misschien zie ik je terug op GamerZZ.nl