Moderator gezocht

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
franubis

Moderator gezocht

Bericht door franubis » 21 dec 2008, 17:58

Ik ben dringend op zoek naar een moderator die mijn forummooier kan maken.
mijn forum gaat over het huis anubis, dus zou ik een donker en lichter uiterlijk vanm forum willen,mijn stijl vind ik wel mooi van het forum,maar over paar dingen denk ik, dat de lay-out beter kan. Ik zoek
dus een moderator voor mijn forum die goede tips ken geven of dingen kan uitvoeren.
b.v.d.
site: www.anubisforum.yourbb.nl

Raimon
Contacteer:

Re: Moderator gezocht

Bericht door Raimon » 21 dec 2008, 19:03

Verplaatst naar gevraagd forum.

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 21 dec 2008, 19:59

Je zit bij yourbb, dus je kunt zelf niks veranderen.

Johan

Bericht door Johan » 21 dec 2008, 21:24

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen. Succes!

Oftewel, nee, we kunnen niets voor je doen. Of YourBB stijlen aanbied weet ik niet, maar daartussen zal je moeten kiezen. :mrgreen:
Voormalig Support Teamlid

Plaats reactie