Forum testen tegen hacken !

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Systems

Forum testen tegen hacken !

Bericht door Systems » 19 mar 2009, 17:55

Opdracht: Ik weet dus niet of dit het juiste topic is. Maar ik zou graag even iemand naar mijn forum willen laten kijken of alles zo veilig is ?? Kortom of die niet te hacken is ;)

Dit is namelijk mijn 1ste forum, en weet niet of ik alles helemaal goed heb gedaan..

Alvast bedankt
Beloning/wederdienst: Wat is gebruikelijk ?
Neem contact op via:PM

Jim
Contacteer:

Re: Forum testen tegen hacken !

Bericht door Jim » 19 mar 2009, 18:52

Nou, in de standaard phpBB installatie zijn geen exploits te vinden, dus wijs niet bang dat je forum makkelijk gehackt kan worden. Tenzij je erg veel MODs gebruikt, daar kunnen veel risico's inzitten, anders hoef je je geen zorgen te maken en gewoon te updaten als er een nieuwe versie is.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie