Topics toevoegen via ander formulier

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Caatje26

Topics toevoegen via ander formulier

Bericht door Caatje26 » 17 aug 2009, 19:48

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een nieuw admin paneel. Waar alle dingen op mijn site worden geregeld, zoals polls toevoegen, pagina's aanpassen en nieuws toevoegen.
Nu heb ik ook het phpbb forum geïnstalleerd. Nu wil ik wanneer ik een nieuwsbericht typ en deze toevoeg hij dit bericht ook automatisch toegevoegd aan het forum. Dus een topic aanmaakt.
Ik wil dan zo er voor zorgen dat als mensen willen reageren op het nieuwsbericht ze zich eerst moeten inloggen op het forum.

Ik heb al enorm veel gegoogled en ik weet dat er een manier is om topics toe te voegen. Maar wie kan mij dit goed uitleggen.

Alvast bedankt.

Plaats reactie