Momenteel is het erg moeilijk om een bot iets aan te laten leren zonder dat er user tussen komt, de bot echt iets laten leren lijkt me moeilijk, de huidige (web)bots zijn dan ook gebaseerd op zoeken en niet op nadenken. Maar gewoon met een simpel vraag/antwoord script kun je hem meer zinnen laten "deftig" beantwoorden.Stef schreef:"Aanleren" is gewoon een kwestie van code schrijven, die zorgt dat hij een actie uitvoert. Puur PHP en eventueel wat SQL.
Bot instaleren
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: Bot instaleren
Nee, die doen dat niet. Daarbij is Berend geen vaste modificatie en dus ook lastig te installeren.
volgens mij wou lucas het doen, ik heb hem ge pb eeted, nog geen reactie (was vorige week)
@Lucas! zou je kunnen reageren?
@Lucas! zou je kunnen reageren?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Lucas, wil het voor je installeren zodra er een modificatie voor is en die is er niet. 

Indien je forum phpBB 3 is kun je dit gebruiken :
beide mods zijn erg simpel en kun je zelf aanpassen naar je wensen. Ik denk dat je best wel even zelf die commando's kunt uitvoeren.
indien je phpBB 2 hebt kun je met deze verder http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=24191ElbertF schreef:/posting.php
Zoek:
..plaats erboven:Code: Selecteer alles
$message .= '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_FORUM'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}viewforum.$phpEx", 'f=' . $data['forum_id']) . '">', '</a>'); trigger_error($message);
En gooi deze uitgepakt in de rootmap van je forum:Code: Selecteer alles
## BEREND MODJE | ElbertF if ( $mode != 'edit' ) include($phpbb_root_path . './berend.' . $phpEx); ##
Ik heb de code niet opgeruimd ofzo, je zal zelf de instellingen en teksten moeten aanpassen. Ik ga geen volledige support leveren, de code is gewoon as-is. Sommige vragen zal ik wel beantwoorden.
beide mods zijn erg simpel en kun je zelf aanpassen naar je wensen. Ik denk dat je best wel even zelf die commando's kunt uitvoeren.
Volgens mij klopte die Elbert-uitleg niet meer op RC7.. bij mij niet tenminste
Voormalig Support Teamlid
Berend.rar link is stuk... ik heb phpbb3!svenn schreef:Indien je forum phpBB 3 is kun je dit gebruiken :indien je phpBB 2 hebt kun je met deze verder http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=24191ElbertF schreef:/posting.php
Zoek:
..plaats erboven:Code: Selecteer alles
$message .= '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_FORUM'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}viewforum.$phpEx", 'f=' . $data['forum_id']) . '">', '</a>'); trigger_error($message);
En gooi deze uitgepakt in de rootmap van je forum:Code: Selecteer alles
## BEREND MODJE | ElbertF if ( $mode != 'edit' ) include($phpbb_root_path . './berend.' . $phpEx); ##
Ik heb de code niet opgeruimd ofzo, je zal zelf de instellingen en teksten moeten aanpassen. Ik ga geen volledige support leveren, de code is gewoon as-is. Sommige vragen zal ik wel beantwoorden.
You cut me open
You cut me open
De code is as-is, dus als die niet werkt is er geen andere modificatie beschikbaar, tenzij je iemand "huurt" om die te maken.