Gezocht: Template designer

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
bleijser
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2007, 16:22

Gezocht: Template designer

Bericht door bleijser » 25 aug 2007, 13:15

Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een gratis online browsergame, genaamd RidderZ. Dit wordt een combinatie van een RPG, Building en Strategy game. De website is http://www.ridderz.nl
Voor mijn PHPBB Forum (http://www.ridderz.nl/forum/index.php) ben ik op zoek naar een liefst Nederlandstalig, Middeleeuwse Template.
Ik heb al geprobeerd er een paar te downloaden maar ik kreeg elke keer een Critical Error waarnaar ik gedwongen werd om PHPBB opnieuw te installeren. Vandaar dus dat ik het zo probeer.

De Template moet overzichtelijk zijn, zonder teveel franje, en met duidelijk Middeleeuwse tinten (iets met een kasteel o.i.d. zou mooi zijn). Als kleuren maakt het me niet zoveel uit, misschien iets met een geel/lichtbruin/donkerbruin combinatie? Nogmaals: het belangrijkste vind ik dat het er overzichtelijk uitziet maar dan wel met een mooie header van bijv. een ridder of twee zwaarden.

Ik ben bereid om er een kleine vergoeding voor te geven.
Verplaatst van 2.0 Support
- ElbertF

Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 1987
Lid geworden op: 30 mei 2006, 20:30
Locatie: De kelder van Dhr. J. Fritzl
Contacteer:

Re: Gezocht: Template designer

Bericht door Jan » 28 aug 2007, 20:12

Ik weet niet of je al antwoord gehad hebt, maar ik raad je toch aan even bij Aangeboden te kijken ;)
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

Gebruikersavatar
Robin Huurman
Berichten: 542
Lid geworden op: 10 jun 2007, 16:48
Locatie: Steenbergen | Noord-Brabant

Re: Gezocht: Template designer

Bericht door Robin Huurman » 28 aug 2007, 20:15

Geen zorgen ;) wordt al aan gewerkt.

Plaats reactie