Mod voor mij maken.

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
special18
Contacteer:

Mod voor mij maken.

Bericht door special18 » 31 aug 2007, 22:23

Ik zoek iemand die voor mij een mod wil maken, evt betaald. informatie lees verder :ugeek:

Ik bied een Stream service aan op 1 van mijn websites maar nu zou ik graag een duidelijker navigatie hebben met daarbij informatie opgeslagen in mysql en veranderingen toepassen via het admin paneel. En dat catogorieren op abc gesorteert kunnen worden en handmatige sortatie. Zal hieronder even een voorbeeld proberen te geven.

Hoofd pagina sub pagina eindbestemming
Green Green ----> green green 01 ----> url naar locatie van de stream

Hierboven is de bedoeling zoiets als download mod voor phpbb2 dat soort navigatie. En dan als hoofdpagina liefst in 2 rijden verdeeld op abc en de sub pagina ook op abc. De eindbestemming is een interne url maar die mag gewoon via normale hyperlink worden opgegeven bijv http://www.no-server.com/streaming/bla.html

Als er enige onduidelijkheden zijn hoor ik het graag, direct contact kan evt via admin@animeresource.org graag hoor ik jullie vraagprijs of dergelijke.

m.v.g jeffrey
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Plaats reactie