A2 formaat afdrukken

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Robin Huurman

A2 formaat afdrukken

Bericht door Robin Huurman » 14 sep 2007, 11:01

Hallo,

misschien een beetje een ongebruikelijke vraag, maar ik zoek iemand die voor mij iets in A2 formaat kan uitprinten, ik heb het al gevraagd aan copyshops in de buurt, maar die konden allemaal max. A3 formaat printen. Ik bereid een vergoeding te betalen, noem je prijs maar.

M.v.g.
Robin Huurman

Lucas

Re: A2 formaat afdrukken

Bericht door Lucas » 14 sep 2007, 13:00

A2 is drukkerij-formaat o.O Ik verwacht niet dat iemand dat hier heeft...daar zal je denk ik een drukker voor moeten aanspreken. ^^" Maar misschien dat iemand je hier kan helpen, acht de kans klein en zou toch verder zoeken. Voor zover ik weer kan een "huishoud"-printer maximaal A3.
Wijziging: Ik zal vandaag even in Rotterdam kijken, ik heb een adres in mijn hoofd zit ik net te bedenken, ik kan alleen niets garanderen.

ElbertF
Contacteer:

Re: A2 formaat afdrukken

Bericht door ElbertF » 14 sep 2007, 13:18

Er zijn er genoeg op het internet te vinden die het kunnen opsturen, zoals [spam]http://directprinting.nl[/spam]. In Rotterdam heb je Kinko's, maar daar ben ik nooit erg tevreden over.

Plaats reactie