Ik heb momenteel een Communitie Server Forum op mijn site staan. Alleen omdat deze forum vaak traag is en af en toe uitvalt heb ik besloten om over te stappen naar een ander forum. Alleen nu is mijn vraag of iemand weet of het mogelijk is om de gegevens in de oude Community DB over te zetten in de PHPBB DB.
Als iemand weet of dit kan en iemand dit wilt doen kan zou ik dit graag horen. het gaat om het volgende
oud
http://www.spoor-g.nl
nieuw
http://www.fantillusion.com/v1/form/index.php (is een tijdelijke locatie tot het nieuwe forum totaal afgewerkt is)
Greetz
Peter
Overzetten van DB gegevens
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Overzetten van DB gegevens
Voor zover ik weet bestaat er hier geen script voor om over te zetten, dus dit zul toch echt waarschijnlijk zelf moeten schrijven of door iemand laten doen
Uhhh ik vraag ook niet of er een script bestaat maar of dit mogelijk is em zp a kan iemand mijn DB aanpassen om alles over te zetten.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Natuurlijk is dat mogelijk, maar denk niet dat dat een makkelijk opgave is en of het uberhaupt iemand gratis doet
Ik heb er best wat geld voor over moet wel over een leuk bedrag zijn dus als iemand interesse heeft. Dan kan hij zijn prijs aan mij doorsturen en de tijd die het ongeveer gaat kosten om alles over te zetten.
- Robin Huurman
Ik wil het wel doen, maar het zal erg duur worden. Zal vanmiddag een prijsje maken.