aangepaste user list

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
jps

aangepaste user list

Bericht door jps » 09 feb 2008, 16:41

Opdracht: een aangepaste user list maken
Beloning/wederdienst: n.o.t.k. of als wederdienst wat vertaalwerk E-N of N-E
Neem contact op via: PB, e-mail

Op dit moment heb ik een gratis PHPBB2 forum bij Multiforum. Wat ik erg handig vind is dat ik daar een gebruikerslijst kan opvragen van alle forumleden. Ik kan dan één of meerdere gebruikers aanvinken.

Afbeelding

Als ik de gewenste gebruiker(s) heb geselecteerd kan ik ze daarna tegelijkertijd in één keer verwijderen, in een groep kan plaatsen enz. door middel van een soort drop-down menu

Afbeelding

Ik heb nu zelf PHPBB3 geinstalleerd, maar ik kan een user list met bovenstaande mogelijkheden niet vinden. Wie weet waar ik zo'n aangepaste user list wel kan vinden en als zoiets nog niet bestaat voor phpbb3, wie kan het dan eventueel voor mij maken?

Alvast bedankt,
Peter

Plaats reactie