Opdracht:Custom layout gebasseerd op huidge website
Beloning/wederdienst: 50,- €
Neem contact op via:E-mail
Ik ben opzoek naar iemand die de style/theme van onze huidge website zou kunnen overnemen (plaatjes, kleuren en opmaak) voor in een phpBB3 forum.
Graag hoor ik reacties via e-mail.
Custom lay out gebasseerd op huidige website.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Custom lay out gebasseerd op huidige website.
Laatst gewijzigd door Free Spirit op 25 jun 2008, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Custom lay out gebasseerd op huidige website.
Na wat conflict is het niet mogelijk geweest om met D-Design tot een theme te komen voor ons forum. Bij deze een bump.
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die een theme kan ontwerpen. Over de prijs kan eventueel onderhandeld worden.
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die een theme kan ontwerpen. Over de prijs kan eventueel onderhandeld worden.
-
- Contacteer:
Re: Custom lay out gebasseerd op huidige website.
een thema maken of wat geef is een duidelijke uitleg. Als je hulp nodig hebt met layout kun je me PBen
maar wees eerst duidelijker hier.