Team leden gezocht voor Barbeet Livesets / linkpartners

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Levicious

Team leden gezocht voor Barbeet Livesets / linkpartners

Bericht door Levicious » 20 mei 2008, 13:17

Opdracht: Zoeken nog een groot pak leden ( momenteel 100 ) , en nog mensen die ons team zouden versterken ...
Ik heb nog nood aan uploaders - GFX members - Gewone leden , en heel mss nog een kansje voor moderator ...
Uploaders : Livesetjes uploaden in naam van barbeet livesets ( dus in rar tekstbestandje met link naar ons forum of in titel )
GFX Members : Maken van banners , beetje het Creative forum in leven houden ...
Gewone leden : Posten , antwoorden , praatje slaan , het forum actief houden ...
Moderator : Alles in goede banen lijden ...

Linkpartners : Een link met deze afbeelding beneden op jouw site/portal ... Zet ik ook jouw afbeelding ( met link eronder , zie LINK US op mijn portal ) op mijn portal

Beloning/wederdienst: Vermelding in het team - een emailadres van het forum " uwnaam@barbeet.info " ( enkel voor het team )
Neem contact op via: PB - Email - in dit topic

Http://www.barbeet.info

Afbeelding

Plaats reactie