Mocht je interesse hebben neem dan contact met mij op via PB (Persoonlijk Bericht).
GTAForumz Zoekt Linkpartners
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
GTAForumz Zoekt Linkpartners
GTAForumz is een beginnend forum over de game Grand Theft Auto. Wij willen zorgen dat Nederlandstalige GTAFans leuk en gezellig met elkaar kunnen communiceren en discuseren. Zoals ik al zei "GTAForumz is een beginnend GTAForum". Omdat wij "beginnend" zijn hebben wij eigenlijk nog geen leden. Wij hebben natuurlijk leden nodig daarom zijn wij opzoek naar linkpartners. Jij plaats een link op jouw forum/website naar ons forum en andersom. Wij gebruiken alleen geen Portaal. Wij hebben hierop het volgende gevonden: Wij maken een onderwerp aan genaamd "Linkpartners" of ergens in die richting. Van dat onderwerp maken we een "Globale Mededelingen". Dit houd in dat dat onderwerp in elk forum te zien is. In dat onderwerp staat jouw link.

Mocht je interesse hebben neem dan contact met mij op via PB (Persoonlijk Bericht).