Een host en domein
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
- Contacteer:
Een host en domein
Opdracht: Een host en domein leveren.
Beloning/wederdienst: Bannervieuws is overeentekomen.
Neem contact op via: Pb of mail/msn : remcoenedwin@hotmail.com
Beloning/wederdienst: Bannervieuws is overeentekomen.
Neem contact op via: Pb of mail/msn : remcoenedwin@hotmail.com
Re: Een host en domein
Ik kan dit geen realistische beloning noemen. Hosting kost geld, dan kan je niet betalen met bannerviews.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Ander idee wat ik met me forum dus kosteloos kan betalen ?Bee schreef:Ik kan dit geen realistische beloning noemen. Hosting kost geld, dan kan je niet betalen met bannerviews.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja en dat kan miss wel in bannervieuws of een beter idee ?Bee schreef:Nee, dan ben je ten minste 8 euro kwijt.
-
- Contacteer:
Watdan ?Bee schreef:Nee, dat kan niet in bannerviews.
Dutchleaders ?
Habbocredits ?
- fulleffect
- Contacteer:
wat dacht je van geld op je bankrekening?
vind je het zelf niet een beetje raar dat je verwacht dat mensen geld voor jou webhosting gaan betalen?
vind je het zelf niet een beetje raar dat je verwacht dat mensen geld voor jou webhosting gaan betalen?
Dutchleaders zijn nog geen tiende eurocent waard en wordt vooral gegenereerd door kansloze spam.
Habbocredits zijn al uitgegeven euro's, als je die niet had uitgegeven had je gewoon fatsoenlijke hosting kunnen kopen.
Habbocredits zijn al uitgegeven euro's, als je die niet had uitgegeven had je gewoon fatsoenlijke hosting kunnen kopen.
Je hebt 2 mogelijkheden: een gratis host, met als nadeel dat je geen eigen domeinnaam (jouwdomein.nl/jouwdomein.net/jouwdomein.com) hebt, maar een vage als members.service.com/groepzoveel/jouwaccount en als tweede nadeel vaak irritante reclame.
Tweede mogelijkheid is kiezen voor kwaliteit, betalen voor je host en dat proberen eventueel terug te verdienen met reclame die je zelf bepaalt.
En geloof me, niemand biedt zomaar hosting aan voor bannerviews.
Tweede mogelijkheid is kiezen voor kwaliteit, betalen voor je host en dat proberen eventueel terug te verdienen met reclame die je zelf bepaalt.
En geloof me, niemand biedt zomaar hosting aan voor bannerviews.
-
- Contacteer:
1. nee want dan haal ik het zelf wel.fulleffect schreef:wat dacht je van geld op je bankrekening?
2. nee want ze krijgen reclame terug.
@Bee ze kunnen habbocredits kopen maar ook een host voor me en dan meer credits krijgen.
@Ger ik heb nu pret.summerhost.nl beetje lang. En als niemand het doet ok maar ik laat het nog even staan want ze betalen wel voor bannervieuws dus dan zou het ook als host kunnen.
- fulleffect
- Contacteer:
betalen voor bannerviews gebeurt alleen op goed bekeken websites met duizenden hits per maand. jij moet jezelf nog gaan bewijzen en zal dus eerst een website op moeten zetten. je krijgt dit echt niet voor elkaar zo, al ga je op je kop staan en gekkenbekken trekken.
-
- Contacteer:
Maar kijk een vieuw is een vieuw waar dan ook.fulleffect schreef:betalen voor bannerviews gebeurt alleen op goed bekeken websites met duizenden hits per maand. jij moet jezelf nog gaan bewijzen en zal dus eerst een website op moeten zetten. je krijgt dit echt niet voor elkaar zo, al ga je op je kop staan en gekkenbekken trekken.
Maar snap dan wat we je uit proberen te leggen, aangezien je nog niet eens een webhost hebt is je bannerview nog niks waard en dus zal waarschijnlijk niemand er voor gaan betalen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Een view is helemaal niets. Een view is als de banner op een pagina geladen wordt, er is niet eens een garantie dat de banner gezien is door diegene die de pagina heeft bezocht (steeds kleinere kans naar mate de pagina korter wordt). Je moet het hebben van clicks. Aangezien de view/click-ratio vaak erg laag is (veel views voor weinig kliks) zal je er weinig mee bereiken.
Het is beter als je op een gratis host klein begint, langzaam groeit, geld gaat verdienen met een gratis advertentieprogramma zoals Google Adsense (als je er in komt) en daarna voor het grotere werk gaat.
Ik zie habbocredits niet als geloofwaardig betaalmiddel. Je kan er niets mee kopen in de winkel, en dus zullen bedrijven het ook niet voor hosting accepteren als betaalmiddel.
Het is beter als je op een gratis host klein begint, langzaam groeit, geld gaat verdienen met een gratis advertentieprogramma zoals Google Adsense (als je er in komt) en daarna voor het grotere werk gaat.
Ik zie habbocredits niet als geloofwaardig betaalmiddel. Je kan er niets mee kopen in de winkel, en dus zullen bedrijven het ook niet voor hosting accepteren als betaalmiddel.
-
- Contacteer:
Bedankt,Bee schreef:Een view is helemaal niets. Een view is als de banner op een pagina geladen wordt, er is niet eens een garantie dat de banner gezien is door diegene die de pagina heeft bezocht (steeds kleinere kans naar mate de pagina korter wordt). Je moet het hebben van clicks. Aangezien de view/click-ratio vaak erg laag is (veel views voor weinig kliks) zal je er weinig mee bereiken.
Kan je met Ad berheer/Ad mangament de clicks instellen anders doe ik dat

Voor adsendse ben ik aangemeld ik verwacht vandaag de uitslag.
Het is vandaag zondag, aangezien de checks met de hand worden gedaan zou ik er niet op rekenen.
Wat is bij jouw Ad Management?
-
- Contacteer:
DezeBee schreef:Het is vandaag zondag, aangezien de checks met de hand worden gedaan zou ik er niet op rekenen.