Opdracht: Download/Link punten systeem
Beloning/wederdienst: 50+ euro of andere redelijke beloning in euro's.
Neem contact op via: PB
Ik wil voor een nieuw project een verse PHPBB3 laten modden.
Her en der zijn wel soortgelijk mods te vinden, die allemaal een klein stukje doen van
wat ik eigenlijk wil, maar niet genoeg.
De bedoeling is dat leden allemaal punten hebben.
Leden kunnen die punten uitgeven aan topics waarin een link staat.
Dit kan bijv. een download link zijn, die je alleen kan zien/gebruiken als je de aangegeven
hoeveelheid punten daar voor wilt betalen.
Indien een lid dit wil, zal het aantal punten wat nodig is voor de download, van zijn acc. naar het punten
saldo van de de TS worden geschreven.
In het kort is dit de mod, natuurlijk moet er meer modding gebeuren rondom bovenstaande,
maar dat kan ik bij interesse in een pb nader uitleggen.
Je moet dan vooral denken aan cosmetische en administratieve dingen rondom het project
point / download Mod
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: point / download Mod
Als je een persoonlijke MOD ontwikkeld wilt hebben ben je misschien geïnteresseerd in dit aanbod.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Re: point / download Mod
Hoi,
Bedankt voor je reactie.
De persoon die je aanhaalt heb ik ook al benaderd en ben in afwachting van een reactie.
Dit topic echter, heeft de bedoeling dat de eerste de beste die het wil en kan, het mag doen wat mij betreft.
Bedankt voor je reactie.
De persoon die je aanhaalt heb ik ook al benaderd en ben in afwachting van een reactie.
Dit topic echter, heeft de bedoeling dat de eerste de beste die het wil en kan, het mag doen wat mij betreft.