Hallo,
Sinds kort heb ik een forum opgezet wat bedoeld is voor bepaalde geselecteerde mensen.(www.iapcouserforum.com) Het forum gaat over software systeem voor registraties. Niet veel mensen in de wereld gebruiken dit systeem dus er zijn maar weinig mensen hierin geintreseerd. Ik heb zelf niet veel kennis dus heb ik hulp nodig met een aantal dingen die ik graag zou zien op het forum.
Wat vooral belangrijk is, is dat de leden van het forum een mail ontvangen als er een nieuw bericht is geplaats. En dat er net zoals bij het support forum een aantal dingen verplicht ingevuld moeten worden als er een bericht geplaatst wordt. Verder kunnen de leden een profiel aanmaken, niet alle velden zijn daar voor ons op toepassing en sommige velden worden daarna niet zichtbaar die we wel graag zichtbaar zouden hebben. En als laatst moet er nog een welkomstekst op het forum komen.
Als iemand dit een leuke klus vindt, maak een offerte / prijsschatting en dan hoop ik prettig te kunnen samenwerken.
Alvast bedankt!
Marije
Hulp met forum aanpassen
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.