Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
steene
Bericht
door steene » 09 aug 2009, 23:45
Opdracht: Ik heb samen met mijn (logopediste) vriendin een gratis forum opgericht voor Nederlandstalige logopedisten. Op dat forum kunnen ze informatie maar ook documenten et al uitwisselen. Nu is het systeem dat logopedisten wie willen kunnen downloaden eerst een bijdrage sturen naar
materiaal@logopedia.be. Wordt die bijdrage door een aantal logopedisten als 1) nuttig bevonden en 2) zelfgemaakt. Dan krijgt dat lid permissies tot het materiaal forum. Nu (op aanraden van de leden) blijkt dat het systeem wel werkt maar een beetje genereus is. Daarom ben ik zoek naar een mod. die het de admins mogelijk maakt (eventueel automatisch zelfs) om te zien hoelang leden toegang hebben tot het download forum. En eventueel een waarschwuwing geeft na een bepaald aantal maanden bij inloggen. Ik ben zelf grafisch ontwerper en mijn php kennis is te gering om zelf scripts uit te werken. Daarom zoek ik hier hulp voor. Het forum draait op phpbb 3.0.
Beloning/wederdienst: Overeen te komen, eerlijk... liefst gratis (misschien kan ik jou wel grafisch ten dienste staan?)
Neem contact op via: webmaster@logopedia.be
-
steene
Bericht
door steene » 13 aug 2009, 02:06
Het liefst gratis maar als dat niet kan wil ik best betalen hoor, is er iemand die kan helpen a.u.b. ?
-
steene
Bericht
door steene » 13 aug 2009, 13:29
Zou het makkelijker zijn om het aantal download te beperken ipv. met tijd te werken.
Bijvoorbeeld. als iemand permissies krijgt door 1 bijdrage dat ze daardoor 15 downloads kunnen doen van het forum?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 13 aug 2009, 16:18
Graag geen topics bumpen in 24 uur, maar je eerdere post bewerken. Bedankt.
-
steene
Bericht
door steene » 17 aug 2009, 13:09
Mag ik dan nu eens bumpen?
Nog steeds zoek ik iemand die me hierbij wil helpen!