Hulp bij onbedoelde massmails

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
koolmees

Hulp bij onbedoelde massmails

Bericht door koolmees » 16 aug 2009, 10:18

Opdracht: Mijn forum verstuurt massmails als iemand zich registreert.
Beloning/wederdienst: Kon ik maar wat doen.
Neem contact op via: koolmees@gmail.com of MSN: koolmees37@hotmail.com

Ik plaats hier mijn noodkreet ook maar, want ik kom bij Support nergens en ook de Engelse en Duitse forums blijven het antwoord schuldig. Ik heb een maand voorbereiding gehad voor mijn forum en nu draaide het net een paar dagen lekker en toen was het over. :(

De beschrijving is:

Ik vrees, dat ik een instelling heb gewijzigd, waardoor als iemand zich wil registreren, de email die bestemd is voor de beheerder, bij iedereen terecht komt. Het forum verstuurt minimaal drie emails: aan de beheerder, aan degene die zich wil registreren (die zichzelf dus gaan activeren) en aan iedereen, die al geregistreerd is.

Ik heb de gehele map phpbb van de server afgehaald en een backup terug gezet van enige dagen geleden toen alles nog goed liep. Maar: de mail wordt nog steeds naar iedereen gestuurd. Het lijkt dus een instelling op de server en niet in de lokale map.

Johan

Re: Hulp bij onbedoelde massmails

Bericht door Johan » 16 aug 2009, 18:50

Ik geloof dat dit inmiddels is opgelost?
Voormalig Support Teamlid

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Hulp bij onbedoelde massmails

Bericht door Paul » 16 aug 2009, 18:51

Dit is al opgelost.

Gesloten