Expert gevraagd voor groot onderhoud phpBB forum + database

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Thommy-B
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jul 2005, 01:24

Expert gevraagd voor groot onderhoud phpBB forum + database

Bericht door Thommy-B » 02 okt 2019, 11:39

Opdracht:
Ik beheer al 15 jaar een phpBB forum dat heel lang vrijwel probleemloos heeft gelopen. In december 2018 heb ik een update uitgevoerd die mislukte, en sindsdien "kwakkelt" het forum voort. Mijn webbouwer, die meer verstand heeft van PHP en MySQL dan ik, heeft ervoor kunnen zorgen dat de zaak weer draait, maar het loopt verre van stabiel. Regelmatig is het zeer traag en dit resulteert meestal in een volledige crash, waarbij je een foutmelding te zien krijgt (connection refused, disk full terwijl dit niet zo is, etc etc.) Ook zijn er problemen in de database want tenminste één gebruiker kan niet meer inloggen terwijl zijn posts wel nog zichtbaar zijn, er staat alleen geen gebruikersnaam bij.

Omdat mijn webbouwer onvoldoende thuis is in phpBB en me niet kan helpen met het 100% betrouwbaar en stabiel krijgen van het forum, ben ik op zoek naar iemand die dat wel kan. De hele zaak moet goed doorgelicht worden; database fouten opgelost; database opgeschoond, eventueel updates draaien en ook fijn, een captcha of ander soort spambot preventie.

Beloning/wederdienst:
Het forum is een verlengstuk van mijn zakelijke website, en ik ben zeker bereid om een eerlijke vergoeding te betalen voor het oplossen van alle problemen. Laten we het daar over hebben als je besluit dat dit iets is wat je kunt en wilt doen.

Neem contact op via: Mail: thomas-at-mfbfreaks-dot-com of telefoon 0573789091.

Alvast bedankt voor je reactie!

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Expert gevraagd voor groot onderhoud phpBB forum + database

Bericht door El torro » 02 okt 2019, 11:55

Mail verstuurd, momenteel werkt je forum niet, dus kan ook niet aanmelden om alvast eens te kijken.

Thommy-B
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jul 2005, 01:24

Re: Expert gevraagd voor groot onderhoud phpBB forum + database

Bericht door Thommy-B » 02 okt 2019, 12:55

Dankjewel voor je snelle reactie! Mail ontvangen, ik ga je antwoorden. De zaak ligt inderdaad weer plat; hopelijk kan mijn webbouwer het nog een keer vlot trekken.

Plaats reactie