Gezocht: ondersteuning bij instellen DNS/email bij phpBB 328

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
tINtIStO
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2018, 10:30

Gezocht: ondersteuning bij instellen DNS/email bij phpBB 328

Bericht door tINtIStO » 05 okt 2019, 13:37

Opdracht: het op de juiste wijze instellen van DNS (ook DKIM?) en in de emailconfiguratie van phpBB 328 zodat email niet meer als spam wordt gezien en op juiste wijze wordt afgehandeld.
Beloning/wederdienst: notk
Neem contact op via: PB, e-mail

Woensdag 9 oktober a.s. zouden we graag een bestaand forum willen verhuizen naar een andere host. De verhuizing zelf is voor mij geen probleem (Akeeba Solo icm Kickstart). Datum kan ook later worden ingesteld. Bij de oude host draait het, wat email betreft, redelijk goed, het forum zelf is goed (tenminste.... dat denk ik :D ).Bij een test op de nieuwe host lijkt de afhandeling van email en php Sendmail niet meer goed te gaan. Berichten via de contactbutton en bijvoorbeeld afmeldingen van onderwerp=abonnementen worden niet verzonden en blijven hangen op de server. Logfiles aanwezig. Mogelijk dat dit te maken heeft met het feit dat de DNS nog niet is omgezet maar aangezien ik zelf te weinig kennis heb van sendmail of DNS zoek ik ondersteuning.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Gezocht: ondersteuning bij instellen DNS/email bij phpBB 328

Bericht door El torro » 05 okt 2019, 14:55

pb verstuurd

Gesloten