hulp bij het opzetten

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
adminchief
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2019, 15:48

hulp bij het opzetten

Bericht door adminchief » 18 nov 2019, 12:22

Ben voornemens een geschoten Facebook pagina aan te maken voor een 120 gebruikers.
Dit wordt een Forem om te achterhalen hoe collega's denken over een aantal stellingen die worden voorgelegd.
Er is geen branche vereniging of platvorm en dus weten we niet van elkaar wat we vinden en denken over bepaalde zaken die wel betrekken hebben op ons alle? Nadeel is dat facebook niet zo overzichtelijk is zeker als er veel info wordt geplaatst en dus oriënteer ik me of het anders kan.

Zoek iemand die voor mij een forem kan opzetten, iemand die daar in thuis is en tegen een redelijke vergoeding dat met me wil opzetten.

Het moet wel een gesloten forem zijn, heeft 120 gebruikers en een 10 tal voorgelegde items waarop men kan reageren.
Toelaten tot alleen via mailadres en goedkeuring admin.

Wie kan me verder helpen?
Laatst gewijzigd door Jim op 18 nov 2019, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van Support naar Gevraagd

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: hulp bij het opzetten

Bericht door El torro » 18 nov 2019, 12:52

pb verstuurd

Plaats reactie