Ontwikkelingen phpBB.nl

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Ontwikkelingen phpBB.nl

Bericht door ElbertF » 04 apr 2007, 21:54

Een overzicht

Om jullie wat overzicht te bieden in wat er zoal veranderd is op phpBB.nl de afgelopen periode hebben we alles even op een rijtje gezet. Er zijn behoorlijk wat herzieningen geweest, zowel in het beleid als in het team.

Nog even ter verduidelijking, mijn gebruikersnaam hier was voorheen "Spambot". Tegenwoordig heet ik op alle phpBB forums "ElbertF".


Oude teamleden

We hebben een ietwat rumourige tijd achter de rug, voornamelijk omdat er flink gewisseld is binnen het team. Ten eerste wil ik via deze weg een aantal mensen fatsoenlijk bedanken voor hun tijd en inzet hier op phpBB.nl.

Ten eerste Carlo. Carlo heeft zich jarenlang, vooral als beheerder volledig gegeven maar werd door omstandigheden gedwongen om afstand te doen. Ook Brandsrusheeft het team om interne redenen verlaten maar mag ook weten dat zijn aanwezigheid erg werd gewaardeerd, en nog steeds wordt als gewoon lid. Ten slotte Nymphy, die helaas plaats moest maken voor andere moderators. Dit doet uiteraard niets af aan de waardering die we voor haar hebben.

Bedankt allemaal!


Nieuwe teamleden

Moderators

De vacatures zijn alweer een tijdje gesloten, en inmiddels hebben we ons team van moderators flink aangevuld. We hebben erg gelet op enthousiasme, taalgebruik en een serieuze houding. Activiteit en het geven van support was voor ons minder belangrijk. Het streven is wel dat er contant op z'n minst één moderator aanwezig zal zijn.

De nieuwe moderators zijn geworden: Ook svenn is alweer een tijdje terug in het team. Evenals Stef, die ik weer als administrator heb aangesteld. Beiden waarom om interne redenen vertrokken, maar zijn op mijn uitnodiging weer teruggekomen.

Ik wil ook nog even alle leden bedanken die hebben gesolliciteerd maar die we moesten afwijzen, dit waren er een hoop. Jullie mogen nog solliciteren als supporter, wellicht dat we daar een plaatsje voor jullie kunnen maken.


Support Team

Binnenkort zullen we de nieuwe supporters bekend maken, dit laat nog even op zich wachten.

We zijn altijd op zoek naar enthousiaste supporters. Bied je over het algemeen goede ondersteuning aan gebruikers en heb je interesse, meld je dan bij Stef. Na je beoordeling en goedkeuring krijg je een rang zodat je makkelijk te (h)erkennen bent voor onze gebruikers.


Wiki Moderators

Tevens hebben we het team van wiki moderators uitgebreid. De Wiki moet straks net zo waardevol zijn als het forum, dit kan niet zonder de hulp van onze nieuwe wiki moderators (Bas zit er al een tijdje bij): Tot slot

Nog even over de downtime op afgelopen 1 april. Dit had niets te maken met een grap, maar was een bijkomstigheid die te maken had met de verhuizing naar een andere server eerder die week. Alle technische mankementen zouden nu opgelost moeten zijn.

Tot slot wil ik alle leden bedanken voor hun geduld, medewerking en enthousiasme. Stef en ik staan nu samen aan het roer (twee man sterk dus, en allebei behoorlijk aanwezig en actief). We hebben de administratieve taken verdeeld waardoor de zaken wat sneller zullen verlopen. Met ons nieuwe team hebben we er het volste vertrouwen phpBB.nl weer in zijn oude glorie te herstellen!

Plaats reactie