phpBB3 documentatie volledig vernieuwd!

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

phpBB3 documentatie volledig vernieuwd!

Bericht door Jim » 03 okt 2010, 21:13

Zoals iedereen wel was opgevallen, was de documentatie voor phpBB3 niet volledig en ook niet echt gebruiksvriendelijk. Aangezien wij deze documentatie toch belangrijk vinden voor iedereen, heeft dit ons aangezet om de documentatie volledig te vernieuwen! :) Wij zijn dan ook de afgelopen maanden druk bezig geweest om alle artikelen te schrijven en te controleren.

Oplettende wiki-gebruikers ontdekten ondertussen al onze vernieuwde phpBB3 documentatie die te vinden is in onze wiki. We hopen op deze manier dat iedereen gemakkelijker aan deze informatie komt die ook regelmatig in onze supportfora gevraagd worden.

Natuurlijk kunnen er nog steeds fouten in onze documentatie geslopen zijn die wij gemist hebben. Daarom kan je altijd je reacties kwijt in het discussietopic van deze mededeling, zodat wij, indien nodig, de documentatie kunnen aanpassen.

Ik wil iedereen bedanken die samen met mij meegeholpen heeft in het schrijven en controleren van onze nieuwe documentatie pagina's.
Namelijk: Jeroen, PhilipvD en marian0810. Bedankt! :D
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie