Op dit moment heb ik een vreemd probleem:
3 mappen:
1 map met language_dutch (veel extra files)
1 map met language_english (veel extra files)
1 map met language_german (orginele afwijkende bestanden alleen)
Als ik de dutch map kies, dan is de timestamp nl (Do 2 Oktober)
Als ik de engelse map kies, dan is de timestamp engels (Th 2 October)
Als ik de german map kies, dan is de timestamp nl (Do 2 Oktober)
Het gaat om de datum die je in het configuratiescherm te zien krijgt, dus die waar php date bij staat. De lijst waaruit ik kan kiezen verandert als ik de taal instel.
Als iemand zou weten waar ik spelfouten kan aanpassen in die language files, dan hoor ik het erg graag!
Taal en datum niet juist te combineren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Sorry voor dit uitermate dom gekozen voorbeeld... maar alles staat in het nederlands...
In het duitse taalpakket heb ik express de verkeerde dagen ingevoerd xma, xdi etc, maar die worden niet weergegeven.
Hoe kan ik nagaan welk bestand er aangesproken wordt voor de language items? Ik heb het idee dat er nog ergens anders language files staan, of dat een ander bestand wordt aangesproken.
Hartelijk dank voor het meedenken!
In het duitse taalpakket heb ik express de verkeerde dagen ingevoerd xma, xdi etc, maar die worden niet weergegeven.
Hoe kan ik nagaan welk bestand er aangesproken wordt voor de language items? Ik heb het idee dat er nog ergens anders language files staan, of dat een ander bestand wordt aangesproken.
Hartelijk dank voor het meedenken!
Als de taal op Duits word gezet word de de file language_german/lang_main.php aangeroepen.
Hierin zouden dus de taalfouten moeten staan.
Weet je zeker dat je ze in de goede map hebt staan en dat de structuur hetzelfde is gebleven?
Hierin zouden dus de taalfouten moeten staan.
Weet je zeker dat je ze in de goede map hebt staan en dat de structuur hetzelfde is gebleven?
[+] Isento at DeviantArt

Wat ik heb gedaan om de language files te installeren: complete map met de juiste naam uploaden. Vanaf dat moment kan ik in het configuration menu kiezen welke taal ik wil gebruiken.
Ik ga eerst heel de structuur vanaf de root nog eens doorlopen op language files. Alle zoektips zijn welkom (ik dacht al om met windows zoeken op termen in de bestanden te zoeken, maar dat werkt niet echt).