Ik heb nog niet zo lang geleden phpbb 2.0.8 geinstalleerd en het werkt naar behoren.
Ik heb enkel zelf een andere template gemaakt voor mijn forum en enkele (overall header etc.) tpl bestanden aangepast (lees: onnodige regels verwijderd).
Nu wil ik echter mijn forum upgraden naar 2.0.10.
Op welke manier kan ik dit doen, zodat mijn huidige template gespaard blijft?
let op: ik ben niet aan de .php codes geweest!
veilig upgraden: 2.0.8 >> 2.0.10
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- WebSiteNet
- Contacteer:
Wat je ook probeert, je kan beter een back-up eerst maken.
Er zijn twee mogelijkheden. Je kan alles zelf doen met deze mod en je kan het pakket opnieuw downloaden al alles behalve de template map en config.php uploaden.
Er zijn twee mogelijkheden. Je kan alles zelf doen met deze mod en je kan het pakket opnieuw downloaden al alles behalve de template map en config.php uploaden.
-
Het makkelijkste lijkt het me dan om het nieuwe pakket in zijn geheel te installeren de 2.0.10 versie dus.WebSiteNet schreef:Wat je ook probeert, je kan beter een back-up eerst maken.
Maar wat is dan de bedoeling.
Ik upload de nieuwe versie en zet er dan onmiddellijk mijn eigen 'oude' config.php en template over heen?
Of upload ik 'm en moet ik 'm dan opnieuw installeren en later de config.php en template vervangen door m'n oude versie?