mail werkt niet nummer ??????
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

mail werkt niet nummer ??????
Volgens mij ben ik niet alleen ik heb gezocht maar kan niets vinden en nee ik ben niet blond maar kaal dus dat is het niet
wie wil me helpen
dit is de melding die krijg
File : E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\emailer.php
wie wil me helpen
dit is de melding die krijg
sorry ik zal even alles wat de melding is hier zetten is wel veel
DIT IS HET BOVENSTE DEEL
Warning: fsockopen(): unable to connect to :25 in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php on line 109
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 477
EN DIT HET ONDERSTE
Could not connect to smtp host : 10053 : De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.
DEBUG MODE
Line : 111
File : E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php
Ik hoop det jullie er iets aan hebben
Groetjes Galaxy
DIT IS HET BOVENSTE DEEL
Warning: fsockopen(): unable to connect to :25 in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php on line 109
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php:109) in E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\page_header.php on line 477
EN DIT HET ONDERSTE
Could not connect to smtp host : 10053 : De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.
DEBUG MODE
Line : 111
File : E:\Websites\www.hommelen.nl\forum\includes\smtp.php
Ik hoop det jullie er iets aan hebben
Groetjes Galaxy
ok als ik dat doe krijg ik dit te zien
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
Ik moet wel zeggen dat ik een eigen mail server heb draaien meschien dat je hier iets aan hebt.
mijn provider is tweakdsl en die gebruiken smtp.tweakdsl.nl voor uitgaande mail
Groetjes
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
Ik moet wel zeggen dat ik een eigen mail server heb draaien meschien dat je hier iets aan hebt.
mijn provider is tweakdsl en die gebruiken smtp.tweakdsl.nl voor uitgaande mail
Groetjes
Ik heb ook al weken hetzelfde probleem, maar kennelijk niemand die een oplossing weet. In de forums waar ik gekeken heb, loopt het topic meestal dood zonder een oplossing.... Ik volg deze met belangstellingGalaxy schreef:ik merk nu zelfs dat de persoonlijke berichten het ook niet doen ook daar krijg ik de zelfde melding
Ik heb de oplossing gevonden voor mijn probleem
Ik heb nu de volgende situatie bij mij thuis
Er staat bij mij een server te snorren
deze is ingericht als web/mail/ftp server :thumb: het probleem met het versturen van mail via het forum of via php-nuke site's heb ik okgelost door localhost te veranderen naar het ip adres 127.0.0.1 ( dit is het local adres van de server) en nu werkt alles :thumb:
Ik heb deze aanpassing gedaan in php.ini die te vinden is in c:\windows
Als ik jou was zou ik deze oplossing ook eens proberen.
Ik hoop dat het jou nu ook gaat lukken. :thumb:
Groetjes Rob

Ik heb nu de volgende situatie bij mij thuis
Er staat bij mij een server te snorren

Ik heb deze aanpassing gedaan in php.ini die te vinden is in c:\windows
Als ik jou was zou ik deze oplossing ook eens proberen.
Ik hoop dat het jou nu ook gaat lukken. :thumb:
Groetjes Rob
Laatst gewijzigd door Galaxy op 24 okt 2004, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
LOL
Toen ik mijn vorige mail postte ben ik nog de hele dag bezig geweest, en heb het uiteindelijk ook gevonden: ik heb gewoon een smtp server geinstalleerd (freesmtp) en alles wel localhost genoemd. Zo kan het dus ook... Bedankt in ieder geval voor je tip! :thumb: