Lycos...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Lycos...
Ik weet dat op dit forum al 100000 keer is uitgelegd hoe je een forum op Lycos moet installeren. Maar hier kom ik echt niet uit! Ik heb al eens eerder een forum geinstalleerd (voor mijn andere site) en dat ging goed. Hieronder staat precies wat ik heb ingevuld (volgens mij goed maar krijg een critical error):

Je hoeft geen database gebruikersnaam en wachtwoord op te geven.
http://members.chello.nl/szijlstra1/php ... stall.html
Wel..geen ww maar wel gebr. naam hoor...matel schreef:Je hoeft geen database gebruikersnaam en wachtwoord op te geven.

[+] Isento at DeviantArt
Ik heb bij het installeren van mijn forum op lycos gewoon zowel username als pass ingevuld en dat werkte gewoon goed.
Misschien kan je dat eens proberen?
Misschien kan je dat eens proberen?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
phpBB : Critical ErrorPc 4 live schreef:je moet volgens mij ook de database gebruikersnaam: Yodaboy
Could not connect to the database
Heb hem nog nooit eerder geinstalleerd. Was een heel andere site met een heel ander forum, maar toen ging het wel goed.Pc 4 live schreef:en als je hem al een x eerder hebt geinstalleerd dan moet je eerst de database leegen !
Heeft het iets te maken met die localhost? Vorige keer had ik daar volgens mij iets anders ingevuld

Dit schiet me net te binnen. Heb je MySQL al geactiveerd bij Lycos?Yodaboy schreef:Heb nu van alles overal ingevuld maar lukt nog steeds niet
Hehe, het simpelste zijn we vergeten 

© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Ikke nie snappe..
Als je dat niet geactiveerd hebt dan kun je ook de installl niet zien want je activeert MySQL tegelijk met PHP toch?
Als je dat niet geactiveerd hebt dan kun je ook de installl niet zien want je activeert MySQL tegelijk met PHP toch?
[+] Isento at DeviantArt
Volgens mij is PHP standaard al gewoon aan (zou alleen maar lastig zijn als het niet zo is) en MySQL moet je aanvragen. Daardoor kan hij wel het installatieformulier zien.Leipo schreef:Ikke nie snappe..
Kan wel ben er al een maand ofzo niet meer geweest kan zijn dat ze veranderd hebben.. 

[+] Isento at DeviantArt
Ik heb nog wel ergens wat lycos paginaatjes staan, maar kan me niet herinneren dat ik daar PHP heb moeten aanzetten. MySQL moest ik echter wel aanzetten. Dus volgens mij heb je gewoon al standaard PHP.Leipo schreef:Kan wel ben er al een maand ofzo niet meer geweest kan zijn dat ze veranderd hebben..
PHP4u/MySQL stond er altijd bij mij..dan moest ik klikken op Activeer mijn PHP en mijn SQL DB..zodat ik nog weet..
[+] Isento at DeviantArt
Bij mij ook... dacht ik.Leipo schreef:PHP4u/MySQL stond er altijd bij mij..dan moest ik klikken op Activeer mijn PHP en mijn SQL DB..zodat ik nog weet..
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.