uploaden

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bulldog1810

uploaden

Bericht door bulldog1810 » 26 okt 2004, 19:12

hey allemaal weer een vraagje van mij uit.

ik wil via mij forum dat de gasten alleen kunnen uploaden is dat mogelijk zo ja wat moet ik dan veranderen ik zie wel eens forums waar je kunt download mar ik wil dus ook dat ze kunnen uploaden en dat andere gasten dat dan ook kunnen zien, het gaat hier bij dus om foto's.

ik zal ff uitleggen wat voor forum ik nu heb, het gaat hier om een forum voor vrouwen die zwanger zijn en willen worden.

maar nu wil ik dus een stuk wijden aan de dames hun bolle buiken en de echo's dus alas de dames het uploaden dat andere die kunnen zien is dat mogelijk.

groetjes de bulldog

Luuk

Bericht door Luuk » 26 okt 2004, 19:17

Ik denk dat de album mod al een goed begin is! Je kunt dan het stukje wat gasten tegen houdt (als dat er is, maar ik neem aan van wel) eruit halen en voila
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1060

//edit: ik kan niets vinden dat gasten er niet in kunnen, ik denk dat je het in kunt stellen in het admin paneel wie mag uploaden etc :)
Afbeelding

bulldog1810

Bericht door bulldog1810 » 26 okt 2004, 19:27

hey bedankt dat is wat ik zocht.

ik ga er direct mee aan de slag. :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Gesloten