Logo
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Logo
ik kan het logo helemaal niet veranderen ?? weten jullie wat
p.s. ik heb het forum al ge-installeerd
p.s. ik heb het forum al ge-installeerd
Anime-Earth.TK
Als je voor beeld van een bewerkte overall_header.tpl wilt zien surf dan naar http://members.lycos.nl/speedfreakin . De overall_header kun trouwens vinden in templates/XXX/overall_header.tpl . XXX staat voor de template-naammatel schreef:Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.
Suc6
--Mn forum----Phpbb hulp--
ja maar dan werkt ie niet weten jullie waar ik moet zijn op het forum om hem te uppen ?matel schreef:Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.
Anime-Earth.TK
het logo?Thijs schreef:ja maar dan werkt ie niet weten jullie waar ik moet zijn op het forum om hem te uppen ?matel schreef:Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.
doe dit in templates/subsilver/images/plaatje.gif . veel succes gewenst

--Mn forum----Phpbb hulp--