forum 2.08 naar 2.011 upgrade met mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
forum 2.08 naar 2.011 upgrade met mods
ik heb een php forum 2.08 met veel mods hoe kan ik deze het beste updaten naar 2.0.11 ???
met de patch file of zo ???
met de patch file of zo ???
- Jan Heijnsdijk jr
- Contacteer:
Weer een lekker makkelijk antwoord, Spambot
ik heb gister gezocht en ontiechelijk veel gevonden
allemaal verschillende oplossingen... pffff
lekker als je 81 MODS op je forum hebt, en 5 fora beheert, welke moet je dan kiezen...
Dus forum upgrade gedaan van 8 naar 10 en toen naar 11
login omzeep, zo ook privmsg, en veel te meer...
met geen mogelijkheid een oplossing gevonden,
tot vanacht 3 uur bezig mee geweest, en vanaf 7 uur weer bezig,...
niks nada niks
dus net proberen backup te restoren, krijg ik pagina heeft bewerking afgebroken
pfffff
rete druk forum met bijna 2000 leden... en een forum dat niet werkt, omdat ik verzocht werd zelf maar te zoeken, ipv dat er ook even kon aangegeven worden welke van alle oplossingen nu het beste werkt (en echt werkt) voor een forum met zoveel mods.
Hou in je achterhoofd dat we niet allemaal zulke php-junkies zijn, die alle wirwar van tekens snappen in een php-script, zoals jullie.
Ik snap ook wel dat ik je niets kan verwijten, omdat je weer zo'n zelfde vraag voor je krijgt, waarvan je denkt dat iemand niet zoekt.
Als ik zoek op de woorden die voor mij hiervan toepassing hebben, krijg ik:
Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
lekker zoeken dan!
dan moet je al je woorden gaan aanpassen en hopen dat je dan nog wel de goeie oplossing vindt...
en nu?
een compleet kaal 11 script erover heen zetten? (over 3 van de 5 fora?)
ik ben bang dat het @#$%^&*() niet anders gaat, en al die uuuuuren mods installeren weer voor niets geweest.
een lekker begin voor 2005...
Mijn dank is klein dit keer,...
alvast een knallend uiteinde vannacht voor diegene die het wel voor elkaar hebben.
Groet,
Jan Heijnsdijk jr
ik heb gister gezocht en ontiechelijk veel gevonden
allemaal verschillende oplossingen... pffff
lekker als je 81 MODS op je forum hebt, en 5 fora beheert, welke moet je dan kiezen...
Dus forum upgrade gedaan van 8 naar 10 en toen naar 11
login omzeep, zo ook privmsg, en veel te meer...
met geen mogelijkheid een oplossing gevonden,
tot vanacht 3 uur bezig mee geweest, en vanaf 7 uur weer bezig,...
niks nada niks
dus net proberen backup te restoren, krijg ik pagina heeft bewerking afgebroken
pfffff
rete druk forum met bijna 2000 leden... en een forum dat niet werkt, omdat ik verzocht werd zelf maar te zoeken, ipv dat er ook even kon aangegeven worden welke van alle oplossingen nu het beste werkt (en echt werkt) voor een forum met zoveel mods.
Hou in je achterhoofd dat we niet allemaal zulke php-junkies zijn, die alle wirwar van tekens snappen in een php-script, zoals jullie.
Ik snap ook wel dat ik je niets kan verwijten, omdat je weer zo'n zelfde vraag voor je krijgt, waarvan je denkt dat iemand niet zoekt.
Als ik zoek op de woorden die voor mij hiervan toepassing hebben, krijg ik:
Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
lekker zoeken dan!

dan moet je al je woorden gaan aanpassen en hopen dat je dan nog wel de goeie oplossing vindt...
en nu?
een compleet kaal 11 script erover heen zetten? (over 3 van de 5 fora?)
ik ben bang dat het @#$%^&*() niet anders gaat, en al die uuuuuren mods installeren weer voor niets geweest.
een lekker begin voor 2005...
Mijn dank is klein dit keer,...
alvast een knallend uiteinde vannacht voor diegene die het wel voor elkaar hebben.
Groet,
Jan Heijnsdijk jr
Dat is dan je eigen fout, je hebt dan gewoon niet goed opgelet bij de installatieinstructies die je gewoon op phpBB kan vinden. Daar staat precies in hoe je moet updaten.
Daarnaast, sommige argumenten kloppen niet. Zo zou jij niet goed kunnen omgaan met php scripts, zeg je zelf. Hoe krijg je dan meer dan 80 mods geinstalleerd? Iemand die mods geinstalleerd heeft kan ook nog wel omgaan met de update files van phpBB
Als jij vier keer per dag dezelfde vraag ziet, wordt je er dan ook niet gek van dat mensen niet ZOEKEN!
Daarnaast, sommige argumenten kloppen niet. Zo zou jij niet goed kunnen omgaan met php scripts, zeg je zelf. Hoe krijg je dan meer dan 80 mods geinstalleerd? Iemand die mods geinstalleerd heeft kan ook nog wel omgaan met de update files van phpBB
Als jij vier keer per dag dezelfde vraag ziet, wordt je er dan ook niet gek van dat mensen niet ZOEKEN!
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Jan Heijnsdijk jr
- Contacteer:
tuurlijk,...bee schreef: Als jij vier keer per dag dezelfde vraag ziet, wordt je er dan ook niet gek van dat mensen niet ZOEKEN!
maar misschien komt dat doordat er zoveel verschillende oplossingen zijn,...
en dat ik meer dan 80 mods heb,.. klopt
dus ik heb precies zo gedaan als anders,...
en toch werkt het niet
drama alom dus
en volgens mij wees ik geen vinger naar iemand persoonlijk
zeg gewoon dat het een service zou moeten zijn

liever verschillende verwijzingen naar 1 goede oplossing, dan een verwijzing naar de zoekknop (waar ik altijd zelf eerst heen ga), met als gevolg dat er overal verschillende oplossingen staan,...
een wirwar dus,...

- Cheeta
- Contacteer:
ik heb zelf een behoorlijk omgebouwt forum. ik heb via http://www.phpbb.com de updates (zoals mods) gevonden. Zo heb ik mijn forum geupdate
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
- Jan Heijnsdijk jr
- Contacteer:
Als maildeamon erbij had gezegt dat hij gezocht heeft, zou ik er wel wat dieper op ingegaan zijn. Ik denk dat ik net zoveel mods heb als jij, en voor mij was het upgraden een fluitje van een cent (mijn PHP kennis kwam daar niet eens aan te pas). En als het dan toch misgaat, zijn wij natuurlijk altijd bereidt te helpen met het zoeken naar een oplossingJan Heijnsdijk jr schreef:Weer een lekker makkelijk antwoord, Spambot

- Jan Heijnsdijk jr
- Contacteer: