Kan geen permissies instellen bij gebruikers en groepen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
freakazoyd
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2004, 15:09
Contacteer:

Kan geen permissies instellen bij gebruikers en groepen

Bericht door freakazoyd » 16 dec 2004, 15:16

Ik heb hier phpBB 2.0.11 draaien en maar als ik vervolgens van gebruikers of van groepen de permissies wil veranderen in het admin scherm zijn de 'invul vakjes' leeg.

Er verschijnen geen pull down menutjes waar je normaal de permissies mee zou kunnen wijzigen! Alleen verschijnt het 'is moderator' en 'geen moderator' menutje..

Als mods heb ik de volgende geinstaleerd Calendar 1.4.4 / Gallery Bridge / attachmod 2.3.11

Ik krijg geen foutmeldingen uit de php code en heb zelf al zitten kijken de fout zit volgens mij ergens als er in admin_ug_auth.php gecontroleerd wordt op :

$forum_auth_level[$forum_id] == AUTH_ACL

In die regel krijgt ie waarschijnlijk een false terug waardoor er in de permissie vakjes keurig een   verschijnt...

Mijn vraag is dus waarom krijg ik de permissies als admin niet te zien en in welke files zou ik het probleem moeten gaan zoeken?

scrippy666
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2005, 16:26
Locatie: Boechout/Belgie
Contacteer:

Bericht door scrippy666 » 05 jan 2005, 16:34

Ik heb hetzelfde probleem dus dat ik wel te zien krijg dat het "is moderator" "geen moderator", maar dat ik voor de rest geen keuze kan maken en dat er geen andere vakjes met een menutje zijn. Weet iemand misschien een oplossing ?
Ik heb op dit moment geen enkele mod er in gezet dus daar kan het niet aan liggen.

Alvast bedankt
Groetjes Marc

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 05 jan 2005, 16:36

Dit hoort. Bij groepen en gebruikers worden alleen de eerste velden gebruikt als er forums zijn waar een van de instellingen op PRIVATE staat.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten