Paar vragen over basis configuratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Paar vragen over basis configuratie
Hallo,
heb mn forum net aan de praat. Alleen moeten leden steeds opnieuw inloggen. Volgens mij heeft dat iets met cookies te maken, toch...?
Wat moet ik invullen bij:
cookie domein ?
(bij cookie naam staat phpbb2mysql klopt dat?)
cookie pad?
Ook blijven berichten als ongelezen staan. Ook al klikt men op markeer alle berichten als gelezen. Heeft dat ook met die cookies te maken, of moet ik daarvoor iets anders wijzigen?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
heb mn forum net aan de praat. Alleen moeten leden steeds opnieuw inloggen. Volgens mij heeft dat iets met cookies te maken, toch...?
Wat moet ik invullen bij:
cookie domein ?
(bij cookie naam staat phpbb2mysql klopt dat?)
cookie pad?
Ook blijven berichten als ongelezen staan. Ook al klikt men op markeer alle berichten als gelezen. Heeft dat ook met die cookies te maken, of moet ik daarvoor iets anders wijzigen?
Alvast bedankt voor de hulp!!!
De cookienaam kan je zo laten.
De cookiepath is je url - let op dat er wel 2 punten inzitten, bijvoorbeeld: http://www.jouforum.nl of .jouwforum.nl
Als je er niet uitkomt is er ook mod die het voor je doet.
De cookiepath is je url - let op dat er wel 2 punten inzitten, bijvoorbeeld: http://www.jouforum.nl of .jouwforum.nl
Als je er niet uitkomt is er ook mod die het voor je doet.
Bijna 1500 posts!
silvia84 schreef:Bedacht me net dat ik een .tk domein voor het forum heb...
...even veranderd en voila het werkt![]()
Alleen blijven berichten als ongelezen staan. Iemand enig idee hoe ik dat probleem kan verhelpen...?
......................
Dat probleem was dus al opgelost. Heb nog steeds last van berichten die gelezen zijn er als ongelezen worden weergegeven.